Gå til innhold

Hva skjer på TG nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg kan fortelle litt. Først har de fleste stått i en drittlang kø, som gikk et steg fram vær halvtime, og av og til ba creewet oss om å trekke bak (folk besvimte vist osv.) noe som man ble pissed off av.

Etter å ha stått i kø 4 timer, ble det temmeligt vondt i hele kroppen, og varmt. Men når man først slapp inn i hallen, ah DEN stemninga!

 

Senere har det hvert åpeningsshow av Gatas PArlament (klokken 22.00), men uheldigvis var det veldig dårlig lys til oss litt ifra scenen, så man hørte ikke så mye :-?

 

Men, det har hvert et supert creew, LOTS of Fun, DEN stemninga, og mye annet dilldall, pluss endel brae filmer vist på stort leret i en vistnok kinosal et annet sted i skipet. Nå er det endel trance/bad dunkemusikk rundt omkring, men ikke så høyt at det forstyrrer meg :D

 

I hallen begynner folk og sovne av, har observer endel folk liggende på tastatur/tribunen... men MORRO det er det! :woot:

Lenke til kommentar

Akkurat nå starter de å vise fram compoene (scene, demo), så nå bees det om å dempe belysning og lyd. TGTV er oppe, og de har sendinger døgnet rundt. I dag har det blitt mer og mer "ARNE!" roping, og mindre og mindre Rosa Hellikopter... Hva er best?

 

Kom en "trussel" på tavla før i dag, som ba alle de som hadde sovesaker (liggeunderlag, sovepose) på tribunen, om å flytte dette, eller så ville det bli kastet(!)

 

Ingen reagerte... ;)

 

Og så har det hvert utdelign av premier i søppelkonkuransen (lever inn søppel, få lodd), men det var ikkert en 10 stk som ikke kom å hentet premien, så i morgen blir det bare premie til de som møter opp....

 

Men nå skal jeg se på resultatene i Pixlecompoen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...