eught Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Et eller annet skjer på scenen. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvorfor har ikke folk med flatskjermer, i grunn? Jeg ser bare hauger på hauger med CRT. Lenke til kommentar
eught Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 For jeg har ikke penger til å kjøpe flatskjerm. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nei, altså, selvfølgelig de som allerede har flatskjerm. Jeg regner ikke med at noen tar seg råd til en kun pga TG. Statistisk burde det være en del. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det er nok ikke så mange.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Underholdninga på scenen er dr*tdårlig. noen småunger får ei T-skjorte for å ha gitt fra seg søppel, og GatasParlament har rappet med verdens uklareste lyd. Tok meg ca 30 sek å finne ut hvilken sang det skulle låte som. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nå har folk begynt å innhalere helium fra ballonger for å få morsomme stemmer også. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nå har folk begynt å innhalere helium fra ballonger for å få morsomme stemmer også. det skulle jeg likt å høre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har gatas parlement opptredt eller? Husker han nassewolf ikke likte de Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ja, de har opptredd. Allikevel hørte man ingenting p.g.a. dårlig lydkvalitet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ja, de har opptredd. Allikevel hørte man ingenting p.g.a. dårlig lydkvalitet. Kan vel ha litt med for lite høytalere rundt forbi til så stor sal...men det høres jo skikkelig bad ut da...at det skulle ta en 30sek for å finne ut hvilken sang det er Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ok, jeg kan fortelle litt. Først har de fleste stått i en drittlang kø, som gikk et steg fram vær halvtime, og av og til ba creewet oss om å trekke bak (folk besvimte vist osv.) noe som man ble pissed off av. Etter å ha stått i kø 4 timer, ble det temmeligt vondt i hele kroppen, og varmt. Men når man først slapp inn i hallen, ah DEN stemninga! Senere har det hvert åpeningsshow av Gatas PArlament (klokken 22.00), men uheldigvis var det veldig dårlig lys til oss litt ifra scenen, så man hørte ikke så mye :-? Men, det har hvert et supert creew, LOTS of Fun, DEN stemninga, og mye annet dilldall, pluss endel brae filmer vist på stort leret i en vistnok kinosal et annet sted i skipet. Nå er det endel trance/bad dunkemusikk rundt omkring, men ikke så høyt at det forstyrrer meg I hallen begynner folk og sovne av, har observer endel folk liggende på tastatur/tribunen... men MORRO det er det! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nice .skaarj,sånne rapporter man vil ha keep up the good work Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nice .skaarj,sånne rapporter man vil ha keep up the good work Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Skjer det noe bra nå ??? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Nå ligger en god del å sover....ting står og sviver...et strøbrudd i natt...det er vell alt. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Stilig mye bra warez eller? blir noe lagt ut for oss som ikke dro? på Mirc eller noe sånt? er det noen TG 03 Kanal på Mirc ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Stilig mye bra warez eller? blir noe lagt ut for oss som ikke dro? på Mirc eller noe sånt? OMG. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Akkurat nå starter de å vise fram compoene (scene, demo), så nå bees det om å dempe belysning og lyd. TGTV er oppe, og de har sendinger døgnet rundt. I dag har det blitt mer og mer "ARNE!" roping, og mindre og mindre Rosa Hellikopter... Hva er best? Kom en "trussel" på tavla før i dag, som ba alle de som hadde sovesaker (liggeunderlag, sovepose) på tribunen, om å flytte dette, eller så ville det bli kastet(!) Ingen reagerte... Og så har det hvert utdelign av premier i søppelkonkuransen (lever inn søppel, få lodd), men det var ikkert en 10 stk som ikke kom å hentet premien, så i morgen blir det bare premie til de som møter opp.... Men nå skal jeg se på resultatene i Pixlecompoen! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Er det ikke en TG HUB oppe på dc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå