Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 mye lyd Bra internett da... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Syns det er på tide med noen bilder fra hallen snart, tar jo tross talt ikke lang tid å gå en liten runde å knipse litt modda kabinetter og div andre spennende ting. *venter i spenning* PS: Ja, jeg skulle ønske jeg var der! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 vi jobber med å få på plass noen web camera med streaming nå..sitterpå tribunen med webcamera som har oversikt over hele hallen. :-) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 har tatt med webcam, men det er for mørt til å ta noe film... kos dere med dette bildet.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har bare så sinnsykt lyst til å være der! synd at jeg skulle på ferie et annet sted... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 har tatt med webcam, men det er for mørt til å ta noe film... kos dere med dette bildet.. Oi! utrolig å mørkt det var da! Er det sånn hele veien, det må jo isåfall være skadelig for øynene! (men det jo gjerne 5 dager foran datan uannsett så ) Klarte å telle 8 personer som spillte CS på bilde der, noen som får fler? (lite å gjøre) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nå kan man jo gå inn på asetek.com og delta på konkurranse om Vapochill, waterchill, abit bh-7 osv... (for de som er på TG dah...) Også må man være smart for å svare på de tre vanskelige spm. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Klarte å telle 8 personer som spillte CS på bilde der, noen som får fler? (lite å gjøre) Kan si at det er betraktelig fler... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://hardware.camarades.com/ er adressen til cam..prøv flere ganger hvis dere ikke kommer gjennom. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://hardware.camarades.com/ er adressen til cam..prøv flere ganger hvis dere ikke kommer gjennom. Ikke verdens beste kvalitet...(ikke for å syte) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Klarte å telle 8 personer som spillte CS på bilde der, noen som får fler? (lite å gjøre) Kan si at det er betraktelig fler... hehe, tviler ikke. Så på TV2-nyhetene istad og spillte ca halvparten CS (etter hva jeg så) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis noen er i nærheten av kameraet...kan dere ikke gå nærme kameraet og vinke? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis noen er i nærheten av kameraet...kan dere ikke gå nærme kameraet og vinke? ja, gjør det. jeg og potetgull posen sitter å ser på Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://hardware.camarades.com/ er adressen til cam..prøv flere ganger hvis dere ikke kommer gjennom. Ikke verdens beste kvalitet...(ikke for å syte) det viser hvertfall hva som skjer der. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Iperik: Gå helt inntil kameraet...kan ikke se så mye hvis du står ett par meter fra kameraet... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Iperik: Gå helt inntil kameraet...kan ikke se så mye hvis du står ett par meter fra kameraet... nei, ikke det jeg mente. jeg sitter hjemme med potetgull posen trygt planta i fanget og ser på hva som skjer på tg, blir vel sittende å drømme om å være der i hele natt.. Så en som gikk forbi istad, så ut som et spøkelse som hakket over skjermen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sorry...er litt trøtt nå...alt gikk ikke inn i hodet mitt... :wink: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Lite med oppdateringer fra TG...kom igjen da folkens, fortell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå