Gjest Slettet+98172347 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei, Jeg kunne tenke meg en liten fotoskriver/boks til å ha på hytta. Ønsker å kunne koble kameraet direkte på skriveren og ta ut 1-2 bilder hver gang jeg er på hytta å lime inn i hytteboka for hvert besøk. Noen som vet om noen små bokser å anbefale? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Canon sine Selphy printere funker vel greit til det. Bruker ikke blekk, så ingen fare for at det størkner.. tror jeg. noen andre kan vel fylle ut mer om dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En Selphy skriver er perfekt til slike jobber. Har en selv som brukes til litt forskjellig. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, støtter meg oppunder Selphy-anbefalingene... Hadde en slik til test (ligger under Tester på Akam), og til bruksområdet du skisserer er de perfekte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for tips. Jeg får se om jeg kan få tak i en slik i Kristiansandsområdet. Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hp har og noen greie små bokser. Har selv en Photosmart 100 som er minst 5 år gammel som fortsatt gjør en glimrende jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå