SteinrQys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Er dette en feil eller er det superbillig? Innpå sida sto det en annen pris.. Endret 2. februar 2009 av SteinrQys Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så det selv. Det var noen minnebrikker som kostet 419,-. Klikket meg inn med en gang, for 419,- var billig for 1TB ekstern lagring Men det var selvfølgelig bare tull :/ Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slike tilsynelatende "glipp", heter "kreativ markedsføring", tenker jeg. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Slike tilsynelatende "glipp", heter "kreativ markedsføring", tenker jeg. Meget kreativ i såfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 komplett har fått mye pes i det siste for å ikke akkurat følge markedsføringsreglene, så om det her er med vilje hadde jeg ikke vært forbauset. rett og slett korrupt sjappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå