Gå til innhold

Spillbransjen kutter mer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om ingenting er annonsert offisielt, antok man at de holdt på å utvikle Turok 2. Dette må vi nå antagelig se langt etter.

 

Turok 2 var et spill som kom i 1998.

 

Ser på signaturen din at spill ikke er hovedinteressen din, og siden jeg tviler på at Tek.no har fått igang en spillside helt ennå, tipper jeg at du bare fikk en pressemelding og fikk beskjed om å oversette/lage sammendrag av den og legge den ut ASAP.

 

Og det er dette Tek.no/Hvaskaljeghete må være ops på: Uansett hvor bra en artikkel er skrevet, så vil den uansett bli målt opp mot de Gamer.no har. Og da er det ikke lurt å starte med en oppsummert pressemelding og faktafeil - uansett hvor liten og ubetydelig feilen er.

Lenke til kommentar
Gamer.no har lagt listen sinnsvakt høyt opp og det skal en rimelig god utøver til for å komme i nærheten av den. Denne artikkelen havner milevis under listen.

Syns gamer.no produserte mye søppel for å være ærlig. Ikke særlig bra artikkel dette, og jeg kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Disney-spill tror jeg vel egentlig ikke jeg hadde spilt uansett (utenom kingdom hearts 3)

Lenke til kommentar

En ting først, spillet det er snakk om skulle være en oppfølger til Turok, som kom i fjor, som igjen var en gjenopptagelse av den litt eldre Turok-serien.

 

Forøvrig så blir det smånyheter frem til vi har en dedikert spillredaksjon på plass. Vi er veldig klare over Gamers høye kvalitetsnivå, og det er ikke noe vi kommer til å klare og matche helt med det første.

 

Vit at vi jobber på spreng for å ha ting i orden så fort som bare mulig. At ting gikk som det gikk mellom Gamer og Edda syns jeg er veldig trist, men fokuset for oss er nå uansett å stable et nytt spilltilbud på beina.

 

Når det gjelder min spillinteresse, så er den absolutt tilstede, selv om det er kamera som er hovedinteressen. Dessverre etterlater det kjipe voksenlivet alt for lite tid til spilling... :(

 

Til den som lurer på hva jeg vanligvis driver med i Tek-nettverket, så er det jeg som desker Tek.no. Det vil si at jeg publiserer sakene som skal ut der, tilpasser overskrifter og passer på at ingressbildene er som de skal. Jeg tar også en og annen sak innimellom når jeg har anledning.

Lenke til kommentar
Syns gamer.no produserte mye søppel for å være ærlig. Ikke særlig bra artikkel dette, og jeg kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Disney-spill tror jeg vel egentlig ikke jeg hadde spilt uansett (utenom kingdom hearts 3)

 

Ja ikke alle liker gamer.no, bare fint det for det gir grobun til konkuranse.

 

Synes dog at slik informasjon er intersang, spesielt satt i lys at Disney's filmdel trakk seg ut av neste Narnia film. Når store selskap som Disney begynner med slikt kan det være rom for litt ettertanke. Nå er ikke Disney blant de største aktørene innenfor spillbransjen, men EA derimot som er det driver og å legger ned studioer, f.eks Black box studioet i Kanada vil forsvinne etter mars 2009.

 

Dette satt i prespektiv med finanskrisen så synes jeg det er interesangt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...