Gå til innhold

Spillbransjen kutter mer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Der ble tittelen omsider passende ;)

Nå er det lenge siden jeg koste meg med et spill fra Disney Interactive Studios, så jeg regner med at det ikke er kun pga finanskrisen. De gamle Turokspillene til Nintendo, koste jeg meg faktisk mer med enn det nyere til PC. Faktisk er nr.2 favoritten, da jeg brukte uhorvelig mange timer, på de utrolig lange og like brettene. Men det var en viss underholdning i det.

Lenke til kommentar

Høhø, "stor spillsatsing", ja. Blir fantastisk med slike nyheter fremover. Er glad for at vi straks har et bedre alternativ igjen, som faktisk produserer kvalitet. :)

 

EDIT: Jeg, Peppep, synes at denne artikkelen ga meg lite. Dette ønsker jeg å uttrykke i DENNE tråden, da det er direkte relatert til den tilhørende artikkelen.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jada. Greit med barnslige kommentarer og indirekte dritslenging til forfatteren av artikkelen nå. Vi vet alle hvor bedritent bruddet mellom Tek og Gamer var, men ikke la det gå utover skribentene som kanskje trenger litt mer erfaring. Kommenter saken og sånt.

Dersom det kommer et nytt Turok 2 i stilen til det nyeste Turok-spillet, så tror jeg nok desverre det kommer til å gå enda dårligere. Synes de bør ta fram litt mer indianeren med high-tech dinosaurer som ikke ser ut som dinosaurer og massive brett. Men vær så snill å ikke lag brettene mer uoversiktlige enn de var på N64-versjonene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hei.

 

Bruddet mellom gamer.no var tragisk, ingen tvil om det. Selv om mange har ulike meninger om dette, så ber jeg brukerne fortsatt følge retningslinjene samt poste på riktig sted.

 

Synspunkter på splittelsen kan tas i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...165&st=1100

 

Innspill på artikklenes kvalitet og lengde kan tas i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068609

 

Hva som blir framtiden til diskusjon.no etter bruddet kan dere lese om i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80

 

Håper dette går greit i fremtiden. Da får vi samlet alt på riktig sted.

 

Noen innlegg som ble ansett off- topic har dessverre blitt slettet.

 

MVH

 

KVTL

 

P.S: Kommentar på moderering tas ikke i denne tråden, men heller på pm.

Lenke til kommentar
Jada. Greit med barnslige kommentarer og indirekte dritslenging til forfatteren av artikkelen nå. Vi vet alle hvor bedritent bruddet mellom Tek og Gamer var, men ikke la det gå utover skribentene som kanskje trenger litt mer erfaring. Kommenter saken og sånt.

Du vet tydeligvis ikke hvem Kjersti Stuestøl er. Forøvrig heter denne forum-kategorien "Diskuter artikler", så jeg ser ingen verdens grunn til at vi ikke skal få gjøre nettopp det. Det er snarere heller forumet sine konsoll-spesifikke seksjoner som skal brukes til diskusjon rundt spillet.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har ingen peiling om hvem Kjersti er, men folk fikk henne til å framstå som en relativt ferst skribent, samt at artikkelen var lite givende og først innehold en tittel som ikke hang på greip. Angående artikkelen var det ikke mye som ble diskutert om den tidligere før en god del innlegg ble slettet. Det var nettopp disse off-topic kommentarene utsagnet mitt var beregnet på. Da var det kun snakk om hvor bedritent bruddet mellom Tek og Gamer var. Og dersom du mener det var relevant til artikkelen, vil jeg gjerne høre på hvilken måte du mener at det hørte sammen med at spillbransjen kutter ansatte.

 

Forøvrig kan jeg ikke skjønne på hvilken måte å kutte stillinger innen spillindustrien kan hjelpe på noe annet enn lønningene. Færre personer til å jobbe på titler som kunne ha vært gode, men på et annet vis, kan det hende de går etter "flere kokker, mer søl" prinsippet. Slik at færre personer kan konsentrere seg på å lage kvalitetsspill som selger.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...