Shadow2007 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei. Jeg var sikkert ikke den eneste som fikk et digert glis i trynet når jeg for første gang så traileren til GH Metallica. Spillet skal komme ila Mai måned, og det spørs om det blir en litt mer "rocka" 17-mai feiring enn jeg er vant til i år Her er låtvalget fra Metallica hvis dere ikke har sett det: All Nightmare Long Battery Creeping Death Disposable Heroes Dyers Eve Enter Sandman Fade To Black Fight Fire With Fire For Whom The Bell Tolls Frantic Fuel Hit The Lights King Nothing Master of Puppets Mercyful Fate No Leaf Clover Nothing Else Matters One Orion Sad But True Seek And Destroy The Memory Remains The Shortest Straw The Thing That Should Not Be The Unforgiven Welcome Home (Sanitarium) Wherever I May Roam Whiplash Er også med en god del låter fra andre band som Metallica selv har plukket ut til spillet: Alice In Chains - «No Excuses» Bob Seger - «Turn The Page (Live)» Corrosion of Conformity - «Albatross» Diamond Head - «Am I Evil?» Foo Fighters - «Stacked Actors» Judas Priest - «Hell Bent For Leather» Kyuss - «Demon Cleaner» Lynyrd Skynyrd - «Tuesdays Gone» Machine Head - «Beautiful Mourning» Mastodon - «Blood And Thunder» Mercyful Fate - «Evil» Michael Schenker Group - «Armed and Ready» Motörhead - «Ace of Spades» Queen - «Stone Cold Crazy» Samhain - «Mother of Mercy» Slayer - «War Ensemble» Social Distortion - «Mommy's Little Monster (Live)» Suicidal Tendencies - «War Inside My Head» System of a Down - «Toxicity» The Sword - «Black River» Thin Lizzy - «The Boys Are Back in Town» Rock on! Edit: Første spørsmål. Støtter spillet trommer også? Endret 2. februar 2009 av Shadow2007 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sidan dette er eit spel som kjem til alle konsoller er det greiast å ha ein tråd i felleskategorien. Der finnes det allereie ein som du kan delta i: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1050348&hl= Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg