Gå til innhold

PNY? Bra merke?

Amento

Anbefalte innlegg

Så nyrlig noen skjermkort fra en produsent ved navn, PNY. Har aldri hørt navnet før så var usikker på hvor dette plutselig kom ifra. Høres sikkert litt noob ut nå, men kan noen fortelle meg mer om denne produsenten? Erfaringer? Kundesupport? Kvalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er større i USA en de er her mener jeg, de holder vel samme kvalitet som andre produsenter da de bare putter på nytt klistremerke på kortet slik som alle andre produsentene. Erfaringer med produkt eller kundesupport har jeg desverre ikke. Men jeg inbiller meg at den er bra siden de i stor grad konsentrerer seg om Quadro kort, og de har heftig kundeservice. Tror det er et selskap verdt å stole på, uansett produkt. Har en minnepinne fra dem, og den er jeg fornøyd med:P

Lenke til kommentar

Uten å ha hatt noe personlig erfaring så har jeg møtt kort fra PNY da jeg har lest diverse anmeldelser. Som nevnt så er de kanskje ikke så store i Norge, men merket er i alle fall ganske kjent i utlandet.

Firmaet er basert i USA og er derfor mest kjent der. Vil tro det er et godt merke, de har tross alt overlevd siden 1985 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...