J@cob Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan noen, vennligst, skrive noen linjer om dette kameraet? Hva slags film? How to do? Jeg har overhode ikke peiling, men sitter med ett ved siden av meg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan noen, vennligst, skrive noen linjer om dette kameraet? Hva slags film? How to do? Jeg har overhode ikke peiling, men sitter med ett ved siden av meg. Google er din venn, men siden du spør... Eumig Mini 3 er et "point&shoot" Super8-kamera laget i 1978-80. Hvor bra det er sies ikke, men ville ikke forventet meg allverden av en såpass enkel konstruksjon. Film får du fremdeles tak i, jeg kjøper Super8-film fra: www.myoldcamera.com Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tro meg, jeg har googlet, men ikke klart å finne noe om filmen. Desuten er forumet mye hyggeliger! Takker forøvrig for svar. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En fin side for Super 8 er denne: http://super8wiki.com/index.php/Main_Page Om kameraet virker og du har lyst til å bruke det, så er det bare å sette i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå