Zalo Ultra Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kjøpte en popcorn hour a-110 fra komplett før helga. Nå på mandag har den gått ned nesten 17% i pris. Jeg har framdeles ikke fått pakken. Har jeg noen sjanse å få denne billigere? Kan jeg f.eks. levere tilbake pakken, få igjen pengene å kjøpe en gang til? selv om det er litt styr... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ring dem, og hør hva du kan gjøre. Alternativet er jo at du returnerer den på angrefrist, får tilbake penger, og bestiller på nytt. Blir mer jobb både for dem og for deg, og ikke minst får de en "brukt" vare tilbake - som de kanskje ikke kan selge til full pris. Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Du kan alltids høre med dem, men dette er jo litt av risken ved og handle. Samme med butikkhandel, buksa du kjøpte kan være på 30% salg noen få dager etter, så da har man tapt de pengene. Men kan hende de er villige til og kreditere deg mellomlegget fra prisen du betalte til rabbatert pris, Komplett bruker og være serviceinnstilte å vennlige - bare gode erfaringer med dem. Men du har ingen fast rett på og få det. Dersom du ikke får det må du jo selv vurdere om det er verdt og bruke angrefristen for og spare penger, for du må jo betale frakt for den nye forsendelsen samt returportoen på varen du skal returnere, så da blir det plutselig ikke mer enn en hundrelapp eller to spart, men om man synes det er verdt bryter for og spare det så hvorfor ikke. Edit: Skriveleif. Endret 3. februar 2009 av ChristianEx Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som de andre sier, hør med dem. Å benytte angrefristen blir uansett ganske kronglete. Du må først motta produktet, melde fra at du benytter deg angreretten, sende tilbake (du må selv dekke returporto) og så vente på at Komplett betaler tilbake prisen pluss frakt fra dem til deg. Deretter kan du bestille på nytt, sannsynligvis til samme pris som du bestilte fra første gang siden salget Komplett startet i dag vil være over innen du har fått gjort alt dette. Nå skjønner jeg ikke helt problemet her. Prisen var tydeligvis ikke for høy når du bestilte den, så hvorfor skulle du kreve å få den billigere? Salg og prissenkinger generelt skjer hele tiden, og ofte rett etter at man selv kjøpte et produkt. That's life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå