Larsemão Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hver gang jeg skal lagre noe, enten det er for eksempel et bilde ifra internett, eller et word dokument, når jeg trykker lagre og skal velge hvor jeg skal lagre fila, så henger det seg opp. Det svarer ikke, og jeg må ta ctrl+alt+delete og avslutte programmet. Utrolig plagsomt siden jeg bruker word til skolearbeid. Trenger sårt help! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvilket OS og versjon av programmene? Sjekket for virus? Sjekket harddisk for feil + foretatt defragmentering? Ledig plass på harddisken(e)? EDIT: Gjelder det din "asus f3t"? Endret 2. februar 2009 av PerB Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har Vista, og det gjelder alle programmer egentlig. Har sjekket for virus, og prøvd å søke gjennom harddisk. C: 100 gb ledig, D: 40 Gb ledig Gjelder min Toshiba Satelite A300-1qd Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen som vet råd ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sjekket harddisk for feil + foretatt defragmentering? M¨å sitere meg selv. Har du sjekket harddisken for feil? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har kjørt sånn feilsøking og virussjekk. Defragmentering vet jeg ikke hvordan foregår. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har kjørt sånn feilsøking og virussjekk. Defragmentering vet jeg ikke hvordan foregår.Mitt råd er å ta kontakt med et dataverksted i nærområdet ditt. Høres ut som du har en noe snodig feil. Det kan skyldes virus eller noe annet som må feilsøkes på - noe som er en ganske omfattende prosess. Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du har prøvd å bare vente litt? Jeg hadde lignende igår da jeg skulle lagre en DXDiag. Men venta et par minutter så kom den seg, selv om windows selvfølgelig påstod at programmet hadde krasja.. Bare en tanke.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har kjørt sånn feilsøking og virussjekk. Defragmentering vet jeg ikke hvordan foregår. Gjelder dette alle mappene du prøver å lagre i? Eller lagrer du i spesielle mapper, f. eks. Download eller noe slikt. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg får ikke valgt hvor jeg skal lagre, det er det som er problemet. virker som om den ikke greier å lese innholdet i mappa. Skjer i alle programmer, firefox, word, notepad osv. Prøvde å la den stå i 3 timer igår men den hang fortsatt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg får ikke valgt hvor jeg skal lagre, det er det som er problemet. virker som om den ikke greier å lese innholdet i mappa. Skjer i alle programmer, firefox, word, notepad osv. Prøvde å la den stå i 3 timer igår men den hang fortsatt. Du har vel ikke noe programvare fra HP installert? Hvilket anti-virus program har du? Endret 3. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke noe fra HP nei. Bruker AVG og SpyBot Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke noe fra HP nei. Bruker AVG og SpyBot Jeg er ikke helt sikker på dette, men det kan være mulig at AVG blokkerer versifiksjonsprogrammet til Vista, det er en prosess som kjøres hver gang du vil lagre noe. Blir denne prosessen/filen blokkert, får du ikke lagret noen ting. Sjekk om en fil som heter verclsid.exe ikke er blokkert av AVG. Kjenner ikke til AVG så er ikke sikker på hvor du vil finne dette. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Kan hende det var det osm var problemet, selvom jeg da hadde brukt AVG i mange måneder uten problemer. Men til slutt valgte jeg altså systemgjenoppretting fra 1 uke siden, og nå funker det slik som det gjorde før. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan hende det var det osm var problemet, selvom jeg da hadde brukt AVG i mange måneder uten problemer. Men til slutt valgte jeg altså systemgjenoppretting fra 1 uke siden, og nå funker det slik som det gjorde før. Godt å høre. Håper ikke du får samme problem igjen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det håper jeg og ^^ Takk for alle svar anyways :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå