DraZeN Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Seriøst , nå er grafikk kortet mitt varmt bakpå core! Jeg kan ikke holde fingeren min der i over 3 sekunder! Bytta ut originalkjøleren med en sånn fin sak fra thermaltake som det fulgte med ramsinks til oxo! Men nå er jeg nødt til å klokke det ned pga core er så sinnsvakt varm ! Har brukt kjølepasta og hele pakken! Kjøleren bråker 30 db så den burde jo kjøle litt ! Men det virker ikke sånn! Noen tips? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Mitt POV 4200XP kort blir temmelig varmt bakpå det og. Ca 55 grader med vannkjølinga.. Så det du opplever er ikke unormalt, grafikkort blir varme. Jeg for min del har satt en liten vifte til å blåse over kortet slik at det ikke blir mer enn 35 grader... Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Mitt POV 4200XP kort blir temmelig varmt bakpå det og. Ca 55 grader med vannkjølinga.. Så det du opplever er ikke unormalt, grafikkort blir varme. Jeg for min del har satt en liten vifte til å blåse over kortet slik at det ikke blir mer enn 35 grader... Vannkjøling pluss viftekjøling på andre sida???? Har jeg forstått deg riktig? Kommer vannet fra cpu og så gpu, eller radiator så gpu? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har satt opp vannkjølinga slik at vannet deler seg; gpu får fra vanntanken, radiatoren sitter før tanken... Se sig for bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå