salte aper Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg har så mye problemer med pc min,jeg får ikke spilt noen spill spille bare lukker seg når jeg skal spille. pc'en går tregt.jeg liker å spille men det går ikke.demoer går heller ikke.jeg har prøvd mye. jeg har xp.jeg får mye feilraporter osv. jeg elsker å spille.jeg har reinnstalert xp mange ganger har ikke virus har,har gjort mye men går ikke. takker får alle svar. ADM athlon processor 1,40GHz 256MB RAM 32MB dedikert skjermminne NVIDIA GeForce2 MX 200 40GB Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne topicen tror jeg kommer til å bli stengt...hvis du leser retningslinjene http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Vet at topicnavnet ikke er slik det bør være, men han er jo en newbie. 256MB RAM 32MB dedikert skjermminne NVIDIA GeForce2 MX 200 Geforce 2 duger ikke til spill. XP kjører heller ikke bra med 256mb ram. Om det er dette som foresaker feilmeldingene aner jeg ikke. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Du sier at ingen spill funker. Mener du at den hopper ut liksom? Du har gjort det basice å oppdatere alle drivere? Da spesielt skjermkort, hovedkort, lydkort og Opeprativsystemet. Så vidt jeg vet så inneholder ikke Xp's standard driver for Nvidia kort OpenGl støtte, så å laste ned nyeste drivere er veldig viktig. Er det slik at du har bygd pc en selv eller er det en ferdig bygd pc? Du sier også at den går veldig treigt. Det er da til vanlig(ettersom spill ikke funker), for det tror jeg det er en fordel med mer ram. Kjøp en 512Mb brikke til du. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 1 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg