padrepio Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Delte hardisken min opp i 2 partisjoner. I den største delen ligger xp og i den minste, nye ligger windows 7. Når jeg starter maskinen kan jeg velge mellom xp og windows 7. Begge fungerer, men når jeg kjører windows 7 får jeg ikke opp den største delen av hardisken, der xp ligger. Kun opp den delen hvor windows 7 ligger. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du har tildelt den en stasjonsbokstav? Opplevde dette selv, trengte å gi den en bokstav for å se den i My Comp. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk tordenflesk, hadde samme problem. Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Du har tildelt den en stasjonsbokstav? Opplevde dette selv, trengte å gi den en bokstav for å se den i My Comp. Den lille hadde egentlig egen bokstav, men tok over som C under Windows 7. Hvordan gir jeg den en egen bokstav i Win 7? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Samme måte som i XP: Høyreklikk på Computer, velg Manage og så Local Disk Manager. Der skal du få opp dine disker og partisjoner. Velg den hvor Xp ligger, og gi den en bokstavlitt høyt oppe i alfabetet(for ordens skyld). Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Samme måte som i XP: Høyreklikk på Computer, velg Manage og så Local Disk Manager.Der skal du få opp dine disker og partisjoner. Velg den hvor Xp ligger, og gi den en bokstavlitt høyt oppe i alfabetet(for ordens skyld). Takk for kjapp hjelp, virker som det skal nå Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En liten digresjon: Er folk fornøyd med Windows 7? Hvordan virker den i forhold til Vista, som har fått ganske mye pes i det siste? Lenke til kommentar
makila Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En liten digresjon: Er folk fornøyd med Windows 7? Hvordan virker den i forhold til Vista, som har fått ganske mye pes i det siste? Jeg er i hvert fall knallfornøyd med Windows 7. Jeg er i utganspunktet ikke noe særlig misfornøyd med vista heller, men jeg er imponert over hvor bra Windows 7 kjører på min ekstramaskin som nærmer seg 5 år gammel. Nesten helt glatt, og ingen crash eller blåskjerm enda. Prøv, du taper i hvert fall ikke noe på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå