CannibalC16 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hver gang jeg skal innpå dataen må jeg starte den på nytt hver gang jeg skal på internett, For første gang jeg slår den på virker ikke nettet men når jeg starter den på nytt kommer internetten inn. Noen som vet hva som gjør det? Kan noen hjelpe meg? Endret 2. februar 2009 av CannibalC16 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan kommer du deg på nettet? Trådløst eller kablet? Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan kommer du deg på nettet? Trådløst eller kablet? Jeg har kablet internett. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må nesten bare applaudere emnefeltet ditt.. Lenge siden jeg har sett makan til beskrivende emnefelt.. Litt mye tekst, men det er ingen tvil om at det er beskrivende.. *Ros* Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Må nesten bare applaudere emnefeltet ditt.. Lenge siden jeg har sett makan til beskrivende emnefelt.. Litt mye tekst, men det er ingen tvil om at det er beskrivende.. *Ros* Takk for det. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har du forsøkt å deaktiver for så og aktiver nettverkskortet ditt første gang du starter opp? Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har du forsøkt å deaktiver for så og aktiver nettverkskortet ditt første gang du starter opp? Nei, det har jeg ikke prøvd. Men har det noe å si om jeg speller Xbox360 å bytter kabelen frem å tilbake på den og dataen? For hver gang jeg skal spelle online må jeg ta en sånn test på nettet før jeg kan logge meg på onlinen. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det kan nok være ja, at routeren ikke registrerer at det er en ny maskin i enden av kabelen. Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det kan nok være ja, at routeren ikke registrerer at det er en ny maskin i enden av kabelen. Okei, Vet du hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vil anbefale deg å enten kjøre pc trådløst om du har mulighet til det, eller kjøpe en switch slik at du kan ha begge koblet til hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå