Heffan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Enkelte ganger (faktisk ikke spesielt sjeldent), mens jeg sitter å surfer på nettet, detter plutselig nettet ut.. Det merkeligste er at f.eks msn fortsatt fungerer, men browseren gir ikke lyd fra seg.. Får ikke opp noe tegn på at det er noe galt med nettverket heller(som f.eks at det er koblet fra osv) Hvis jeg så prøver å diagnostisere og reparere detter alt nett ut, selvom ikonene viser at alt er i skjønneste orden! Diagnostiseringa har bare en løsning på problemet, nemlig å tilbake stillenettverks kortet elns.. Av og til hender det at problemet løser seg helt plutselig, må jo sies at det pleier å ta 30min eller mer.. Noen som har no' forslag på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjekt å oppgi om det er trådløst eller kablet nett hanne hanekam! Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jaggu smart du.. Er trådløst nettverk! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jaggu smart du.. Er trådløst nettverk! Ja, derfor jeg slutta skolen.. Og du har bra eller dårlige signaler? Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Helt topp signaler hele tia! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Helt topp signaler hele tia! Du har seff prøvd med en annen pc? Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Virker som at nettverket funker helt plettfritt på dataen til venninna mi som jeg bor med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå