Gå til innhold

Microplex glemte å legge med vare.

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt noen deler til vannkjølinga mi og noen deler for å modde litt på det kjedelige chieftec cabinettet mitt.

Da jeg kom på postkontoret og henta pakken viste det seg til min store fortvilelse at det manglet en vare og dermed tenkte jeg det var da faen...

Hadde bestilt varer fra dem 1 gang før og da og hadde di glemt å legge oppi 1 stykk Artic silver.

Så siden dette var 2 gang at noe slikt skjedde syntes jeg nå at jeg hadde vært utrolig uheldig...

Så jeg ringte fra jobb og fikk opp den typiske vi har stor pågang...

Like etterpå tar en av microplex sine ansatte telefonen og jeg forklarer hva som har skjedd. Forteller også at jeg fant alle karamellene (2!!!!) men det var ingen teng til katode starter kitet. Forteller selvsagt at jeg mener at jeg har vært ekstra uheldig siden dette er 2 gang det skjer.

Kundebehandleren svarer at han skal sjekke det opp med han som pakket varen (da tenkte jeg at han ikke tok meg seriøst og at jeg kanskje prøvde å lure på meg en ekstra vare). Fanken tenker jeg etter ca 2.40 i total telefontid (fra jeg fikk vi har stor pågang) nå gir jeg blaffen i microplex... :x

Men ca 4 minutter senere så plinger det inn en e-post fra microplex hvor di har funnet ut at det faktisk har skjedd en feil og at di sender varen i dag samtidlig som di beklager hva som har skjedd. :D

Må bare si at jeg er svært fornøyd, når noe går galt er dette riktig måte å gå fram på og at man beklager hva som har skjedd og retter opp i det uten at det går utover kunden.... :)

Og ja faktisk siste gangen som di hadde glemt varen så fikk jeg ekstra karameller !!!!!!! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hadde kanskje vært bedre hvis det "bare" var karamellene de hadde glemt? :wink:

HEY MISTER! de karamellene er faktisk ganske viktige!

Lenke til kommentar

Fikk faktisk jorbærsmak denne gangen. Og ja det var surt at di hadde glemt varen, men alle gjør tabber og det jeg liker er jo det fakta at di ordna ordentlig opp etter seg. Ikke alle gjør det. Det er positivt at et firma bryr seg om kundene sine (greit di gir totalt blaffen i tannhygienen vår men det er jo vårt problem, ka skal di gjøre legge ved tannbørste og tannpasta? :lol: )

Lenke til kommentar
Fikk faktisk jorbærsmak denne gangen. Og ja det var surt at di hadde glemt varen, men alle gjør tabber og det jeg liker er jo det fakta at di ordna ordentlig opp etter seg. Ikke alle gjør det. Det er positivt at et firma bryr seg om kundene sine (greit di gir totalt blaffen i tannhygienen vår men det er jo vårt problem, ka skal di gjøre legge ved tannbørste og tannpasta? :lol: )

Du visste vel at Microplex har et omfattende samarbeid med norske tannleger? :)

Lenke til kommentar

Du visste vel at Microplex har et omfattende samarbeid med norske tannleger? :)

Det var det jeg mistenkte... Det er et komplott, et komplott sier jeg!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...