Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Tok dette en kald, men fin Januardag. Endret 2. februar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 flott bilde med fantastiske farger Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi, dette var pent! Klare og fine farger, masse nyanser. Ikke noe 'jøss, nå har jeg fine farger, og derfor skal jeg forsterke de overdrevent mye', tankegang. Virkelig fine farger. Bare synd jeg er allergisk mot signaturer, men det er vel greit å ta sine forhåndsregler Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for fine tilbakemeldinger. Jeg har fundert på å dempe signaturen litt. Den ble for fremtredende. Legger ut ny versjon senere i dag. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bildet funker veldig bra, jeg likte dette. Behagelig å se på, gode dempete farger. Signaturen kunne nok vært dempet litt Dønnamannen man ser i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er nok Dønnamannen ja! Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må si meg enig med de andre. Friske, nydelige farger som setter opp en fin silhuett. Du har dreisen på denne type bilde, bare synd at du også her bryter det fine bildet med signaturen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Har fjernet signaturen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Pent. Enkel og grei komposisjon. I det hele tatt et behagelig bilde å se på. Ideelt sett kunne jeg ønsket noe mer detaljer i himmelen. Så dette er kanskje et av de tilfellene hvor sammensying av to eksponeringer kunne ytt motivet enda mer retferdighet. Men kompromisset her virker velvalgt. Skjermen min ikke viser 1024 stående. Irriterende å ikke kunne se hele bildet uten nedskaleringsgrums. Endret 2. februar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tøft bilde, dog kunne jeg likt å sett det fra et lavere standpunkt. Liker tanken og utførelsen likevel. Bakken fortyrren noe for min del. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tittelen derimot... Trykket på linken bare fordi jeg lurte på hvor kjipt et bilde kan bli. Tok tydeligvis feil denne gangen! Er så mange kjipe titler i B/K om dagen som beskriver kjipe bilder... Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fin, fint bilde Her fekk du godt fram dei ulike fargane og balansen er bra! Likte utsnittet, men du kunne kanskje med fordel hatt litt lågareperspektiv, men samtidig få med ca. like mykje himmel/horisont Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tittelen derimot... Trykket på linken bare fordi jeg lurte på hvor kjipt et bilde kan bli. Tok tydeligvis feil denne gangen! Er så mange kjipe titler i B/K om dagen som beskriver kjipe bilder... Sorry for elendig tittel! Jeg er flau på egne vegner at jeg ikke klarer å hoste opp noe mer dypsindig. Men mine poetiske sider er i dvale for tiden. Takker for alle fine tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Fin, fint bilde Her fekk du godt fram dei ulike fargane og balansen er bra! Likte utsnittet, men du kunne kanskje med fordel hatt litt lågareperspektiv, men samtidig få med ca. like mykje himmel/horisont Dette er lyset og fargene slik jeg opplevde dem denne ettermiddagen. Jeg har justert fargene litt i ACR, men ikke mere enn nødvendig, prøver å ikke overdrive, det går bare ut over troverdigheten til bildet. Endret 5. februar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå