[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da enkelte her i alle fall skal være våkne halve natta (kanskje hele, hvem vet..!?! xD), so why not lage en tråd om det. aka en babletråd om alt mulig gjennom natten, og joda: man msn'r også - så det er masse dere shitkids kanskje går glipp av xD Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For vi har det bra..! Tralallaalaaa... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal faktisk legge meg no, opp 0600 på jobb... Måtte bare sjå nokon spennende episoder av JPod :!: Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå! Detta klarer du! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hahahahha, herlig nick xD Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hahahahha, herlig nick xD Hva faen er galt med nicket mitt? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hahahahha, herlig nick xD Hva faen er galt med nicket mitt? Uten om det at man skulle tro det satt en gammel svensk mann bak tastaturet så ikke no.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144351 bil til deg forresten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se på det og smak på ordet. "Heffan". For min del har ordet en betydning som likner på dårlig sprit og mange fæle jenter med hestehale og lowriders. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hardt å jobbe, det er ikkje som å sitte på skulen bakerst i klasserommet og dra'n Lenke til kommentar
Heffan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hardt å jobbe, det er ikkje som å sitte på skulen bakerst i klasserommet og dra'n Har ikke mye å dra i! Skal så forandre nicket mitt NÅ! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kanke legge det nå!Detta klarer du! hardt å jobbe, det er ikkje som å sitte på skulen bakerst i klasserommet og dra'n Har ikke mye å dra i! Skal så forandre nicket mitt NÅ! No shit? xD Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Beklager, chattetråder uten mer spesifike emner enn dette er ikke tillatt på forumet. Dere kan eventuelt ta en kikk på forumkaféen. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg