Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

swirls fjerning med biltema poler maskin

maggi224

Anbefalte innlegg

hei jeg mora mi har en 00 model ford mondeo med grønn metalic lakk. ser den har en god del swirls så jeg kunne tenke meg og fjerne disse her prøvede med biltema metlalic cleaner men uten hell. padsene som følger med den hodet maskin er veldig dårlige. jeg er bare 17år så jeg har ikke noe kreditt kort til og betale med på nett. tenkte og bruke mg scarth x og tw color magic. men det som jeg trenger mest er pads må kjøpe di i butiikk bor i stavnger . håper noen kan svare meg

Endret av maggi224
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TW color magic funker til neste gang du vasker bilen; kjøp heller en god voks fra Megs. Gold Class eller Tech Wax er prima, men Cleaner Wax fungerer også.

Scratch-X fungerer best for hånd, med en slik Megs skumpad som koster en tier, og en god Microfiber. Jobb med små områder av gangen og tørk av produktrester med MF'en. Opptil tre behandlinger med Scratch-X kan lønne seg dersom det er mye swirls.

Lenke til kommentar

Jeg har fått mye gjort med den tohodede maskinen fra Biltema.

Regner med at det er denne du har? Har du den med ett hode, så bare kast den.

Du kan kjøpe puter til den 2-hodede maskinen på Clas Ohlson og BilExtra. Putene som følger med er ikke gode.

Jeg fikk ganske godt resultat med Menzerna 106 Nano Polish, måtte bare bruke mye press.

Også trenger man voks eller lakkforsegling oppå der igjen;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...