Kenneth Solfjeld Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) En elendig tittel på et bilde. Er nok derfor jeg ikke er poet. Endret 2. februar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ganske nydelig bilde. Men det virket litt kaldt ut og da. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kaldt ja! Holdt på få fryse tottene av meg. Men hva gjør man vel ikke for kunsten.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som jeg prøvde å fortelle, så var det et bra bilde. Men bildet gir meg en litt kald følelse. Dette har ingenting med kunsten å gjøre. Jeg syntes du klarte den oppgaven bra. Det kommer sikkert andre her med sinde meninger snart, men jeg syntes du burde være fornøyd med bildet. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Digg bilde. Endelig et solnedgangsbilde som har litt for seg. Mye å rette blikket mot, fine avspeilinger, en liten silhuett av greina som ligger der, og akkurat passe lys i forgrunnen sånn at man kan se på detaljene. Eneste jeg ikke liker er signaturen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takker! Fikk høre det med signaturen på et annet bilde som jeg la inn her. Skal legge inn nye bilder uten så plagsom signatur. Plagsom men nødvendig når man legger bilder ut på enkelte nettsteder, som f.eks. Facebook.. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Meget fint bilde! Ikke så mye for meg å sette fingeren på.. Men det du sier om facebook; hvordan da , mener du? Om noen skulle finne på å lagre bildet ditt? Hvis noen er så tullete å skulle bruke det i egeninteresse som f.eks kopiere opp for salg, har de vel kompetanse nok til å fjerne din signatur?? Med mindre du har vannmerket det over hele bildet er du vel ikke "trygg" med en liten signatur i et hjørne? Eller tenker du pga at du mister copyrighten på bildet når du poster på facebook? Sorry litt O.T, gjerne fjern dette om du/dere vil. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er ok Larsenio. Takk for tilbakemeldingen på bildet. Nå uten signatur. Endret 2. februar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå