uzzi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei, jeg har en E220 Diesel 97 model, stereoen har fungert perfekt fram til nå. men nå plutselig har den sluttet å fungere, og det er kanskje på grunn av basskassen som slang her og der i bagasje-rommet. kan hende at noe kortsluttet der. Men det som er rart er at spillern er helt dø, mens jeg prøvde med en annen spiller og der får den strøm sånn at cd kommer ut og inn men funker ikke den heller, får ikke display på den heller... noen som har noe tips til meg? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Åneei. FEST alltid fast subben/forsterkaren baki. Ellers ligge det å rive alle kabla laust, og kortslutta litt forskjellig er du uheldig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 sjekk sikringene dine, kan være en av de som har gått pga kortsluttning som nevnt over her. ALDRI kjør med forsterker/subb løs, vet du hvor mye skade de kan gjøre hvis du kræsjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå