Gå til innhold

Februarfest 2009 - pybalto

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt hva k.n.b. mener med "(forstørret)" bakgrunn, så jeg nevner at bakgrunnen ikke er rediger inn eller endret spesielt på noen måte, i tilfelle det var det som mentes. Iallefall takk.

Jeg verken mente eller trodde at det var noen redigering av bildet. Det jeg mente var at trærne i bakgrunnen kan sees som en forstørret versjon av skjermplantene i forgrunnen (med litt fantasi selvfølgelig). Det er denne effekten som i mine øyne gjør bildet bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det.

Får vel begynne med bare snarveier jeg, og gjøre bakgrunnene til hovedelement i bildene. Neida.. bare tuller litt med meg selv. Jeg liker 10.feb. best av de som jeg har postet her i tråden, men jeg ser av visningene at det neppe er noen som er enige med meg i det. Det er nok et bilde kun for spesielt interesserte (altså meg..). Hva jeg liker i det er like vanskelig å forklare som om jeg skulle gitt andre kritikk. Mangelen på ord, begreper og kunnskap omkring foto er det som feller meg.

Nå syns jeg man kan la denne dø, og konsentrere om de som enda er med i februar-utfordringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...