Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på noe på valentine

Gjest Guest_hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hemmelig_*

Jeg liker en jente veldig godt og lurte på hva jeg skulle gjøre for å bli hennes valentine.. Hva skal jeg kjøpe å hvordan skal jeg gå frem? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke tenk for mye på hva du skal kjøpe.. Deg selv holder i massevis.

Spør hun med på en date (IKKE foreslå kino.. Aldri kino på første date) og hvis du skal ha med deg blomster, så ikke ta blomster, men blomst.

Ta med deg f.eks. en enkel rose eller helst en annen type blomst så du skiller deg vekk fra den klassiske klisjeen.

Men aller helst så holder det i massevis at bare du er der. Det viser en enorm selvtillit å dukke opp på en date kun med seg selv, og det er atraktivt. :)

Lykke til, og hold oss oppdatert på fremgangen.

Lenke til kommentar
Hva skal jeg kjøpe å hvordan skal jeg gå frem? :)

Hva du skal kjøpe? Hvorfor alt kjøpepresset rundt sånne dager. Synes heller du bør ta henne med på noe gøy :)

må abonere på denne :p (det skulle ha fantes en funksjon her på diskusjon.no så man slipper å poste noe for å abonere)

Ved siden at ratings er det en knapp som heter "valg". Trykk den og "Lagre i favoritter"

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Be henne med deg til å gjøre noe kos :) Spør om hun vil finne på noe på valentinesday ;)

Feks: Se film- kjøp inn sjokolade og noe små godt.. Brus.. Legg det i skåler.. Sett frem glass.. Å gjør det litt fint på bordet--kanskje ett lys ;)

Gå på cafe å kjøpe kake ;) og gå en liten tur etterpå :) evnt med hund hvis en av dere har det ;)

Spør om hu vil noe spesielt ;) Kan ha gjort klart ett bål hvis du bor ved skogen, eller i peisen.. Lagd kakao, kjøpt inn noe sjokolade og boller,kake e.l.

Så står det klart når dere kommer hjem.. Eller i en ekk du har med hvis dere skal i skogen ;)

Pass på å ha et teppe hvis det er hjemme og ett godt sted å sitte ;)

Evnt i skogen.. Noe å sitte på..ekstra skjerf og noen tepper så dere holder dere varme..

Kjøp 3 langstilkede roser ;) Å be de bruke strå for å lege en hjerteform ;) Kjøp med ett fint kort.. Skriv noen få ord, feks: Du er en utrolig god jente, takk for at du vil være sammen med meg på valentinesday :) Gleder meg til å dele denne dagen med deg.. Mangeklemmer og nuss på nesa ;) Trenger ikke skrive så langt, bare noen ord,som over her ;)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Hei!

kanskje litt seint ute,da du/dere kanskje allerede har funnet på noko,men om andre har noen i kikkerten i dag og ikkje har sendt ein sms til ho/han kan dere sende denne meldingen viss ho/han da er int. i IT :

" IN Z80012,using Hex rather then binary,and converting it to a basic ASC2 code,HER/HIS name I think I ES-A9-08-B7 you.."

Kanskje litt nerdete men,fekk sansen for den replikken fra Red Dwarf ;)

Og for dei som vil kommentere at få bruker betegnelsen ASC2 code lenger,så uttalte Kryton det slik i serien og eg velger å holde slik..

Lenke til kommentar
unnskyld at jeg spør men hva betyr være noens valentine

Det er et teit uttrykk som betyr at man er hverandres date den 14. februar. Det er et dårlig påskudd for å få tafatte mennesker til å ta kontakt med mindre tafatte mennesker, og vice versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...