Gå til innhold

Februarfest 2009 - ITW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange pene bilder her! Begynte litt labert med tigeren, men fra skøytebildet og ut, er det omtrent en fryd å se på bildene. Mikkelgammen er en høydare hittil, er ikke så glad i panorama bilder. Litt usikker på vigneteringen på 'Mikkelgammen', men det blir vel en smaksak. Pent :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for komentarer.

Ja begynte litt i feil ende på blits uka mi, med blits av kamra og på ebay triggere på M, men ettervert når jeg fikk satt blitsen i TTL så hjalp det godt på.

Hadde masse ideer og prøvde mye med blitsene, men fikk lite til så da blei det alltid nødløsninger.

Men her er dagens, blei bare ett kjapt bilde mens jeg ventet på at fruen skulle bli ferdig på jobb.

Kulturhuset

post-28938-1234470771_thumb.jpg

Hadde litt god tid da jeg ventet så er satt sammen av 8 eksponeringer

24mm

f11

iso100

Ser nå at jeg var litt for nær da bakenden på bygget blir litt uklar...

Lenke til kommentar

Ble da ganske så tøft med det blå lyset , da. Kan vel ikke være noe annet enn et kulturhus med den utformingen.

Det gjør ikke meg noe at bakenden på bygget ikke er helt skarpt. Men det ser for meg ut som om bildet er skjevt. Prøv å rett opp etter de loddrette linjene på bygget. Hvis ikke det intensjonen din at det skal være skjevt da...

Tom

Lenke til kommentar

I dag har dagen gått med til å rise til jobb, hadde masse fine vintermotiv på turen, men selvfølgelig så tenkte jeg at jeg får nok av tid når jeg kommer på jobb, men der tok jeg feil.

Så nå sitter jeg ombord i båten, mørkt ute, og da er foto ganske huff.

Så fikk en liten tyvstart på neste uke da...

Ikke noe mere enn nødløsning i dag da...

Portrett ROV

post-28938-1234554080_thumb.jpg

Exif:

15sec

f8

24mm

iso 100

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må bare beklage at jeg datt helt av, sliter veldig med netttilgangen her.

Og ser jo nå i ettertid at HDR ombord i båt ikke er noen god kombo, tenkte ikke på det da jeg valgte det til siste uken...

Kan hende jeg slenger opp bildene jeg har tatt når jeg kommer hjem om det er noe og snakke om, går egentlig i ett her så:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...