Bruker-88036 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er jeg ikke har skrevet noe om bildene i forrige kommentarer. Men du har mange fine bilder her syns jeg man må nevne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mange pene bilder her! Begynte litt labert med tigeren, men fra skøytebildet og ut, er det omtrent en fryd å se på bildene. Mikkelgammen er en høydare hittil, er ikke så glad i panorama bilder. Litt usikker på vigneteringen på 'Mikkelgammen', men det blir vel en smaksak. Pent Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk for komentarer. Ja begynte litt i feil ende på blits uka mi, med blits av kamra og på ebay triggere på M, men ettervert når jeg fikk satt blitsen i TTL så hjalp det godt på. Hadde masse ideer og prøvde mye med blitsene, men fikk lite til så da blei det alltid nødløsninger. Men her er dagens, blei bare ett kjapt bilde mens jeg ventet på at fruen skulle bli ferdig på jobb. Kulturhuset Hadde litt god tid da jeg ventet så er satt sammen av 8 eksponeringer 24mm f11 iso100 Ser nå at jeg var litt for nær da bakenden på bygget blir litt uklar... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ble da ganske så tøft med det blå lyset , da. Kan vel ikke være noe annet enn et kulturhus med den utformingen. Det gjør ikke meg noe at bakenden på bygget ikke er helt skarpt. Men det ser for meg ut som om bildet er skjevt. Prøv å rett opp etter de loddrette linjene på bygget. Hvis ikke det intensjonen din at det skal være skjevt da... Tom Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Huset er beint med horisonten. Så var både litt meningen, og litt det at jeg klipper huset om jeg retter det beint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fine farger, men jeg tror jeg ville ha rettet det noe..(.målte skjevheten ti ca 1.29 grader) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Huset er beint med horisonten.Så var både litt meningen, og litt det at jeg klipper huset om jeg retter det beint. Nettopp. Er ikke lett å rette opp så mye i ettertid. Tom Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 I dag har dagen gått med til å rise til jobb, hadde masse fine vintermotiv på turen, men selvfølgelig så tenkte jeg at jeg får nok av tid når jeg kommer på jobb, men der tok jeg feil. Så nå sitter jeg ombord i båten, mørkt ute, og da er foto ganske huff. Så fikk en liten tyvstart på neste uke da... Ikke noe mere enn nødløsning i dag da... Portrett ROV Exif: 15sec f8 24mm iso 100 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tror jeg vet hva den tingesten er, men jeg håper fortsatt på at jeg slipper se den greia i hvitøyet når jeg står opp i morgen. Men jeg tror dere får store glede over turen til de store dyp i morgen (idag?) Tom Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ja i dag var det back on track med utfordringen min som er vinter. I dag er motivet vinterfjell i mallangen. Exif: 1\250sec f8 Iso 100 Kjapp runde i lightroom og PS Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kult med de skyene som er så lave. De ser så "jevne" ut på undersiden at man nesten skulle tro de lå oppå et usynlig bord. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Flott landskapsbilde! Den kontrasten mellom det skyggebelagte fjellet og det opplyste fjellet lenger bak gjorde seg veldig godt. Og de lave skyene legger til ekstra "dramatikk" til motivet. Bra! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Må bare beklage at jeg datt helt av, sliter veldig med netttilgangen her. Og ser jo nå i ettertid at HDR ombord i båt ikke er noen god kombo, tenkte ikke på det da jeg valgte det til siste uken... Kan hende jeg slenger opp bildene jeg har tatt når jeg kommer hjem om det er noe og snakke om, går egentlig i ett her så Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 uuuuuuuuuuuuutrolig kult, kan vel nesten si perfekt stemmning, likte også komposisjonen. og fargene går jo inn under stemmning, så synes jo de var bra keep on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå