Gå til innhold

Hvor passer dama inn?

akristina92

Anbefalte innlegg

Nemlig, derfor gjør man som meg. Lever i sølibat i 10-12 år. Har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på skole i 1998 ellernoe.

Tenker aldri på det egentlig, så det plager meg ikke noe særlig. Og jeg "puler ikke rundt" heller.

Alt styret med kjæreste passer liksom aldri inn i min livsstil. Jobber 3-skift, ofte i helger, og er veldig datanerdete ellers. Hvor skal ei dame passe inn? Vet ikke.

På kne under pulten din :cool:

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte den ikke... :blush:

Gutten har ikke tid til kjæreste, dette forklarer han med alt han har å gjøre... Og når han sier "Hvor skal ei dame passe inn?", mener han plass i kalenderen... For han har ikke nok tid å gi denne dama... Så svarer en på spørsmålet "Hvor skal ei dame passe inn?", med "På kne under pulten din", som at dama har passer inn under pulten, der hun kan suge han....

Noe mer du lurer på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Gutten har ikke tid til kjæreste, dette forklarer han med alt han har å gjøre... Og når han sier "Hvor skal ei dame passe inn?", mener han plass i kalenderen... For han har ikke nok tid å gi denne dama... Så svarer en på spørsmålet "Hvor skal ei dame passe inn?", med "På kne under pulten din", som at dama har passer inn under pulten, der hun kan suge han....

Noe mer du lurer på?

Hva er egentlig meningen med livet?

Lenke til kommentar

Noe mer du lurer på?

(bare kødda... selvsagt forstod jeg den...) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...