akristina92 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nemlig, derfor gjør man som meg. Lever i sølibat i 10-12 år. Har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på skole i 1998 ellernoe.Tenker aldri på det egentlig, så det plager meg ikke noe særlig. Og jeg "puler ikke rundt" heller. Alt styret med kjæreste passer liksom aldri inn i min livsstil. Jobber 3-skift, ofte i helger, og er veldig datanerdete ellers. Hvor skal ei dame passe inn? Vet ikke. På kne under pulten din :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hahaha ^^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 DER! har vi et gullkorn ja. Jeg lo ja Lenke til kommentar
just-another-face Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, denne var artig, ja. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 brutal_mann er jo genial Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg skjønte den ikke... Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 haha, så sinnsykt bra! :!: Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg skjønte den ikke... Gutten har ikke tid til kjæreste, dette forklarer han med alt han har å gjøre... Og når han sier "Hvor skal ei dame passe inn?", mener han plass i kalenderen... For han har ikke nok tid å gi denne dama... Så svarer en på spørsmålet "Hvor skal ei dame passe inn?", med "På kne under pulten din", som at dama har passer inn under pulten, der hun kan suge han.... Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg skjønte den ikke... Gutten har ikke tid til kjæreste, dette forklarer han med alt han har å gjøre... Og når han sier "Hvor skal ei dame passe inn?", mener han plass i kalenderen... For han har ikke nok tid å gi denne dama... Så svarer en på spørsmålet "Hvor skal ei dame passe inn?", med "På kne under pulten din", som at dama har passer inn under pulten, der hun kan suge han.... Noe mer du lurer på? Hva er egentlig meningen med livet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Siden det var meg han quotet svarer jeg bare kjapt og greit: 42 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bytex, foregikk denne diskusjonen i DNFK? Husker iallefall at du skrev det, men husker ikke helt hvor. Btw, I lol'd. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikke enig i 42.... Svaret er nok drekke, pule, spy og sloss... Og å ta toget til Moss... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg skjønte den ikke... Gutten har ikke tid til kjæreste, dette forklarer han med alt han har å gjøre... Og når han sier "Hvor skal ei dame passe inn?", mener han plass i kalenderen... For han har ikke nok tid å gi denne dama... Så svarer en på spørsmålet "Hvor skal ei dame passe inn?", med "På kne under pulten din", som at dama har passer inn under pulten, der hun kan suge han.... Noe mer du lurer på? (bare kødda... selvsagt forstod jeg den...) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) HAHA! Et av de gode gullkornene! Endret 12. februar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tørr og oppbruuuuuukt humor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå