icer Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei, jeg er en av de som ikkje liker itunes, heller hater det, forferdelig opplegg, men nok om det... Saken er den at jeg har vil overføre kun de markerte sangene jeg har i biblioteket. Men hvordan gjør jeg det? Trykker jeg synkroniser skjer det ingenting, og jeg finner ikke noe sted jeg får opp "bare" de markerte sangene (noe det burde være siden dette er de sangene som blir spilt av når jeg trykker "neste sang")... I bruksanvisninger står det bare forklart om "en" sang eller flere sanger (ctrl-markerte) Er det jeg som er blind eller? Endret 1. februar 2009 av icer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om du hater iTunes så er mitt beste tips å laste ned programmet MediaMonkey. Du treng ikkje bruke iTunes til iPod, MediaMonkey er berre eitt av mange programmer som kan gjere jobben. MM ser mykje likt ut, men er mykje meir brukarvenleg, støtter dei fleste mp3-spelarar ol. For å velge kva du vil legge over på ein iPod må du slå av automatisk oppdatering og på manuell. Hugsar ikkje korleis du fant den innstillingen, etter at eg prøvde MediaMonkey har eg aldri rørt iTunes. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det beste synes jeg er å lage en Spilleliste, og så er det best å bruke manuell håndtering av dette. Hvis du har laget en spille-liste, markerer du bare sangene du vil ha i den, høyreklikker og det kommer opp "Legg til i spilleliste"...og navnet på den du har laget... RandiA Lenke til kommentar
icer Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har MediaMonkey også, men trodde at jeg måtte bruke itunes??? Jeg har tenkt på spilleliste alternativet og tror dette er beste muligheten. Men hvorfor i pokker finner jeg ingen mulighet for å se hvilke sanger du vil at itunes skal spille av? (hufff....) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du må ikkje bruke iTunes nei, MediaMonkey fungerer etter min meining betre til det formålet, og alle andre formål for den saks skuld. Lenke til kommentar
icer Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Har prøvd det litt nå, har aldri brukt det til noe annet enn organiseringen av musikken min. Har alltid brukt WinAmp, men siden det ikke funker med ipod så blir det MM... takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå