Læfsa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei, jeg har et problem. Hver gang jeg starter opp Battlefield 2142 får jeg merkelige mønstere på skjermen. Det dukker opp når jeg har kommet inn i selve spillet, det er altså ikke i menyen. Spiller spillet i 1680x1050 (oppstartsalternativene til spillet er altså endret til å kjøre widescreen). Har ikke hatt noen problemer med dette tidligere. Noen som har peiling på hva dette kan være? Har ikke lignende feil i noen andre spill. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 for meg ser det ut som et skjermkort problem. last ned nyeste driver og finn gjerne ut hva tempen ligger på på skjermkortet. rekner med du ikke har overklokket skjermkortet siden du ikke nevner det. isåfall klokk det ned igjen Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ser ut som artifacts ja. kjenn med fingeren på kjøleribben til skjermkortet. lukter du etterhvert svidd bacon har du funnet problemet. Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 ser ut som artifacts ja. kjenn med fingeren på kjøleribben til skjermkortet. lukter du etterhvert svidd bacon har du funnet problemet. Om det er typiske artifacts er det ikke da litt merkelig at jeg ikke har dette i andre spill? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis det kun skjer i et spesifikt spill, så ville det vel tilsi at det er programvarefeil ja. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Reinstall? Har hatt samme problem i Conflict Global Storm Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hvis du feks har klokket (noe som enda ikke er nevnt) så er noen spill mer krevende enn andre så en gitt klokk kan gi artifacts i ett spill, mens samme klokk funker på alle de andre spill Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke klokket GPUen i det hele tatt, og jeg har prøvd reinstall av spillet. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 -Slette drivere -restarte -installere nyeste drivere -restarte + resett bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå