Glenn Østerud Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei folkens. I dagens travle PC marked er det faktisk vanskelig å vite hva litt eldre ting kan være verdt, spesielt når man ikke har tiden til å følge med til daglig. Noen ide hva jeg kan forvente å få for dette? -Intel Core 2 Duo E6550 (2.33Ghz 1333FSB) -Asus P5B -4Gb minne -ATI X1300 skjermkort Det er mulig jeg kan vurdere å selge dette som en komplett maskin, må da legge inn kabinett, DVD-RW og disk i prisen. På forhånd takk. Glenn Endret 1. februar 2009 av Glenn Østerud Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei folkens.I dagens travle PC marked er det faktisk vanskelig å vite hva litt eldre ting kan være verdt, spesielt når man ikke har tiden til å følge med til daglig. Noen ide hva jeg kan forvente å få for dette? -Intel Core 2 Duo E6550 (2.33Ghz 1333FSB) -Asus P5B -4Gb minne -ATI X1300 skjermkort Det er mulig jeg kan vurdere å selge dette som en komplett maskin, må da legge inn kabinett, DVD-RW og disk i prisen. På forhånd takk. Glenn tror ikke det er så mange som kjøper så utdaterte pcer nå til dags men skolepcen jeg sitter på nå har ati 1270 x series og jeg tror du ikke ville fått noe særlig mer enn 1000-2000 for den pcen , ikke det en gang kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå