kozzo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har en Lenovo n 500 bærbar pc. Det fulgte ikke med noe system restore cder fordi alt var inni pcen. Når jeg fikk virus så ville jeg formatere den. Jeg har nå klart av en eller annen grunn å slette den stasjonen "system restore" var i. Hva skal jeg gjøre? tror dere Lenovo har cder som de kan sende til meg? Pcen er bare 1 måned gamel og jeg har forsatt garanti. Takker for svar! Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja Lenovo har cder de kan sende deg Mulig du må betale for den Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ja Lenovo har cder de kan sende degMulig du må betale for den Ok du vett vel ikke hvor mye? håper det ikke er snakk om et par hundre. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei det vet jeg ikke Hvis du kjenner noen som har vista kan du låne den Så bruker du bare product keyen under pcen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå