Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kysset et segl?

Gjest 20

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en jente to ganger nå. Begge har gitt tegn til at vi liker hverandre og vi har skysset. Min første date. Siden det er første gang, er det kanskje naturlig å være usikker på mange ting og jeg har fått mange negative tanker. En av de er om hun faktisk liker meg? Jeg synes det er vanskelig å lese henne. Jeg har ikke fått noen direkte komplimenter fra henne, at hun liker meg, men alt tyder egentlig på at hun gjør det. Men jeg sender henne meldinger og da er det ikke alltid hun virker så interessert. Og en annen tanke slo meg plutselig en dag; kan det hende hun dater andre gutter samtidig? Jeg har hørt at noen holder på med sånt... Og til slutt; Hvis vi har skysset, bør jeg regne med at vi mest sannsynlig vil bli sammen? Jeg synes det tar ganske lang tid mellom datene våres, selv om det bare har vært to. Hun er i tillegg ultra sosial, så hun har kanskje ikke så store behov til en kjæreste som jeg tror jeg vil ha, med tanke på at jeg er litt motsatt av henne. Litt mindre sosial og dårligere selvtillit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får du en I.O.I(indicator of intrest) så er det helt sikkert at hu liker deg ^^,

I.O.I's

• She reinitiates conversation when you stop talking.

• She giggles.

• She touches you.

• She tries to get rapport and build comfort with you.

• She looks back and glances at you repeatedly every minute or so.

• She tosses her hair (to see if you will look).

• If eye contact happens from a distance, she holds it for a second.

• She smiles at you.

• She stands nearby (proximity).

• She interrupts your conversation from nearby or laughs at

something you said.

• While walking by, she turns her body toward you or brushes

against you.

• She says something to her friend and they both giggle.

• She asks you for a light or the time or in any way initiates a

conversation.

• While you're talking to her group, she is particularly talkative

(to get your attention).

• She asks you for your name.

• She asks you your age. (Make her guess.)

• She compliments you.

• She is playful and tries to challenge you.

• She's disagreeing but laughing.

• She's punching your arm but laughing.

• She uses nicknames for you.

• She plays with her hair while talking to you.

• When she is sitting next to you her leg touches yours.

• She repeatedly touches you in any way.

• She asks if you have a girlfriend.

• She mentions your girlfriend without knowing if you actually

have one.

• When she has to go to the bathroom, she comes back.

• She holds eye contact for longer periods of time when she

speaks with you.

• She avoids mentioning her boyfriend.

• If it comes up that you like something, she mentions that she

likes it, too, or needs someone to show her how to do it.

• When she says or does something, she looks at you to see your

reaction.

• She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking.

• She introduces you to friends.

• She buys you a drink.

• She calls you a player or a heartbreaker.

• On her way put, she reapproaches to tell you that she is leaving.

(Get her number.)

• On your way out, she asks you where you are going. (Invite her.)

• She returns your calls.

• She invents reasons to be near you, interact with you, or have

isolation with you.

Ting hun unngår å gjøre som er IOIs:

• Her friends go (to the bathroom or bar or dancing), but she

stays.

• She comes to see you and hangs with you for extended periods.

• If you move, she follows you or waits for you.

• She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close.

• She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token

resistance to avoid feeling like a slut).

Lenke til kommentar

Tenk om hun er løs eller ombestemmer seg? Jeg kommer til å bli så sint... Første gangen jeg tror jeg kan få meg kjæreste, drømmejenta, og det ikke går :(

Jeg føler jeg blir fort deprimert. Bare å ikke være sammen med henne på en stund får meg til å bli smådeprimert og jeg blir helt gæern av å tenke på henne hele tiden... For ikke å snakke om angst, nervøsitet, nerver. Og hvorfor virker hun så uinteressert på sms? Det kan jeg skjønne i grunn. Jeg vet jo ikke hva hun går rundt å tenker på eller om hun er usikker og nervøs. Jeg vet bare at hun har mer erfaring med gutter og har nesten bare guttevenner. I.O.I er relativt

Lenke til kommentar

Hvorfor hun virker uinteressert på sms? Kanskje du skriver uinteressante ting?

Vanskelig for oss å vite hva hu vil, du må nesten bare ta tida til hjelp. Men for all del, ikke forvent noe som helst. Da blir du i hvert fall ikke skuffa. Det verste du gjør er å bli veldig sikker på at det blir dere osv osv, henge deg helt opp i det liksom, spesielt så tidlig, du vil ikke vite hvor hardt du faller når du finner ut at det ikke blir sånn. :)

Lenke til kommentar

Herregud ta deg i sammen! Hvis du fortsetter sånn som dette så vil hun garantert trekke seg unna, for du virker litt desperat ;) Men det er bare søtt at du er nervøs, men husk at igjennom livet så kommer du til å ha mange kjærester! Før du finner den rette.

Og hvis du er usikker, så er det lureste og snakke med henne! :yes:

Håper det ordner seg :)

PS: det er ikke alltid like lett å tolke det som blir skrevet på sms, ta heller å ring (mye koseligere) :thumbup:

Lenke til kommentar

Et kyss er på ingen måte et segl.

Mennesker har forskjellige oppfatninger om hva som ligger i et kyss, så det er veldig vanskelig å si hva hun legger i det. Så her må du bare måle situasjonen, og tyde tegnene hun sender ut.

Og desverre så kan det hende at hun dater andre også. Det vet vi ikke for sikkert, men det er en risiko som alle støter på i begynnelsen av et forhold. MEN det skal du ikke henge deg for mye opp i, for da kommer du bare til å bli paranoid og sabotere hele greia.

Det eneste du skal gjøre nå, er å bli sikker på deg selv. Du skal slutte å gå rundt å være usikker på hva som skjer, men heller bare ta det som det kommer.

Det viktige er at du ikke blir for passiv, og heller ikke for trengende. Du må vise henne at du har lyst på henne, men ikke at du MÅ ha henne for å overleve.

Og jeg slår meg med på Malteaser. Er hun upersonlig på SMS, så er det akkurat fordi SMS er litt upersonlig. Ta heller å ring henne. For det første vil det vise mer interesse enn en SMS, og for det andre er det litt lettere å tyde hva hun vil når du hører stemmeleiet og merker hvor intressert hun er i å holde samtalen gående. :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...