13375k1133z Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Slik som tittelen sier, hvor blir Mp personellet trent? Jeg ringte til vernepliktsverket, og spurte om jeg kunne endre noen valg jeg hadde skrevet opp på sesjonsdagen, jeg sa jeg ville holde til på haakondsvern, så jeg ble satt opp på noe som omhandler komunikasjon, eller noe slikt, kan ikke huske hva, hun sa iallefall at de trengte sårt folk til det, noen som vet hva det kan være ?. hun sa også at hun kunne sette meg opp på MP, men holder må til på haakondsvern, hvor blir de trent ? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Første halvåret holder de til sessvollmoen hvor de blir trent, så blir de "utplassert" siste halvåret en eller annen plass i norge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp. Første 6 månedene på sessvollmoen, deretter på Bardufoss (de fleste), I kirkenes, i Porsanger, på Haakonsvern, på Madla, på Værnes og ett eller annet sted på østlandet. Muligens også litt flere steder som jeg ikke kommer på i farta. Du kan søke om tjenestested, men du er ikke garantert å havne der du vil. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akershus festning er de også, etter Sessvollmoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå