Gå til innhold

vannblokk til sapphire 3870x2

killme666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til FC blokker kan man ikke si at en produsent har de beste blokkene.

Alle blokkene fra de forskjellige produsentene yter meget likt. Ofte ikke mer enn par grader forskjell mellom dem. Slik at det går mer på pris/look.

Ja selv synes jeg som wikipedersen sier at ek har de beste fc blokkene pga de ser så ufattelig bra ut.

Men andre produsenter som du kan ta en titt på er feks:

koolance.com

danger-den.com

xspc.com

aqua-computers.com

Er usikker på om alle disse enda har blokker i stock til 3870x2 men du får ta den en runde å se på sidene.

Lenke til kommentar

Snakker jo om hele intrykket jeg har av både produsent, looks og ytelse når jeg nevner en blokk :)

har intrykket av at EK sine blokker yter bra, samt at de ser kule ut. Samtidig er EK et seriøst firma, så anbefaler dem (også fordi de er de eneste jeg har erfaring med :p)

Lenke til kommentar

Joda. Men synes også det er greit at du nevne andre slik at trådstarter selv får finn den blokken han synes ser ut til å ha den beste løsningen. Da greit en EK blokk vil se kjempe bra ut i ditt kabinett men i hans kabinett ser den direkte jævlig ut. For å sette det på spissen.

Lenke til kommentar
Joda. Men synes også det er greit at du nevne andre slik at trådstarter selv får finn den blokken han synes ser ut til å ha den beste løsningen. Da greit en EK blokk vil se kjempe bra ut i ditt kabinett men i hans kabinett ser den direkte jævlig ut. For å sette det på spissen.

:) takk for tipsene. Fint å få litt å velge imellom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...