schester Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min lensbaby:D men sweet bilde dawg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk! Bærer litt preg av lastverk imo. Må ta meg skikkelig sammen, men har så lite tid. Bleh. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Dette bildet er dedikert til sangen: "Creep", av Radiohead. Bildet handler selvfølgelig om alt ifra det å ha eksistensielle problem pga. manglende penisstørrelse, til mobbing på tavlen. "But I'm a creep I'm a weirdo What the hell am I doing here? I don't belong here" Bildet heter forøvrig: "Creep pao tavla". Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke akkurat et fotografisk mesterverk, men kreativt og dekorativt så det holder! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 He he var tøff den da:) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takker for oppmerksomhet. Kvaliteten har ikke vært hel optimal denne uken. Har ikke nok tid til å boltre meg i emnet skikkelig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Dagens sang bilde er dedikert til: "With Teeth", av Nine Inch Nails. Ikke noen abstrakt tolkning av sangteksten her i gården! Bildet heter forøvrig: "With Teeth" Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde ikke likt å møte på dette dyret... Interessant tapet forresten. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker virkelig det bildet i førsteposten. Med vinduskorsene. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nytt bilde. Mye stress i disse dager. Photoshop er fucka òg. Får fine artifacts hele tiden eller noe, som en konsekvens av dette ble ereaserjobben kansje litt sloppy. Men dere overlever. Bildet er forøvrig inspirert av "Surreal", av "Aural Expansion". Bildet heter forøvrig: "Hjorten". Det var forresten lørdagsbildet. Søndagsbildet kommer senere, da det er tatt med Schester sitt kamera. Endret 16. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Helvete som jeg har latt faenskapet detorere da, drittskole med sine demotiverende lærere fra helvete, og filmprosjekt som kriver mangfolde timer overtid med mennesker som virkelig bekrefter alle ryktene om overtid, samt en liten bursdagsfest som slukte litt tid. Her, etter en huke med hull, ejakulerer jeg ut et nytt bilde som ikke har noe særlig med temaet "makro", å gjøre, men jeg kan jo digresere litt, selv om jeg prøver å la vær. Bildet heter forøvrig: "Rør, for faen." Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Tema er for tapere og skap(insert seksuelt avvik her) Bildet heter forøvrig: "Arv, for faen". Endret 24. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kul stemmning på dette bildet, gjør seg bra i sort hvitt. du har både en interresant forgrunn og bakrunn, liker spesielt tåken over gjellet bak, skaper en litt spookey følelse utrolig kult bilde Endret 24. februar 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå