Robocoop Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) He,he.. Hei mitt navn er XXXX, allerede i Norge 3 år. Jeg har en lisens for 5 års ansettelse og antall personell og avgifter. juridiske arbeidet renhold -kontorer -trapperom -skoler -Pre -gater -butikker Jeg har den erfaring og referanser, snakker engelsk. Og; også hvis noen trenger hjelp med hverdagens husholdning renhold til 3 års erfaring har jeg, og meget gode referanser og er glade for å hjelpe med ulike hushold plikter. Med vennlig hilsen, og se etter en bestemt by Takk for at du leser mine bud Endret 1. februar 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ikke helt morsomheten i dette Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Man klager på at utlendingene kommer her og snylter trygd, så prøver de seg på jobbmarkedet, og hva skjer? Vi klager fortsatt. Det er morsomt at han ikke skriver så bra norsk, for oss, men ikke omstendighetene... Endret 2. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 han har jo ikke akkurat formulert setningene så bra. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han er jo ikke akkurat norsk heller... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke egentlig morsomt når man tenker seg om. Det er jo uansett bra at han/hun prøver å søke jobb og ikke bare gå og tigge og ta ut trygd. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes han gjorde et bra forsøk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) han har jo ikke akkurat formulert setningene så bra. Det er sikkert grunnet det gramatiske systemet i språket hans der han/hun kommer fra. Endret 2. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et sted må man jo starte, å det er ingen grunn til å le av dette, nei, han er ikke god i norsk, men som sagt før, han prøver. Det er slike utlendinger vi vil ha, de som prøver. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Dere ler, bare innrøm det. Og se etter en bestemt by......... Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Akkurat den delen skjønte jeg ikke.. :S Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lukter Google translator av den der.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) He,he.. Bare der er det opptil flere feil, så vær ikke så nedverdigende. Endret 2. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) He,he.. Bare der er det opptil flere feil, så vær ikke så nedverdigende. Nei, men......!? Endret 2. februar 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Uff så skinnhellige vi var her da. Jeg vet det går an å både flire av dette og behandle vedkommende med respekt hvis jeg treffer ham, så da velger jeg den løsningen. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men hvorfor bare går folk ut fra at andre språk har samme grammatiske struktur som deres eget? Det er jo ikke SÅ vanskelig å fikse den delen i sånn en kort tekst... hvis jeg skulle søkt jobb i Hellas ville jeg ikke bare brukt et oversettelsesprogram og gått ut fra at det var perfekt... og det finnes da jammen meg språkkurs for innvandrere, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Han hadde nok flikket på ordbruken hvis han ikke fikk seg jobb med denne søknaden. Lenke til kommentar
zizou Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Huff, det er ikke lett å skrive på et annet språk med bare ordboka til hjelp. Jeg husker jeg prøvde å skrive en stil på tysk ved å bla opp de fleste orda i ordboka, læreren skjønte ingenting Jeg har også prøvd å rettskrive en annen medelevs oppgave flere ganger (han er fra kosovo). Selv om han snakker bra norsk, er tekstene hans helt håpløse å rette fordi de gir rett og slett lite mening, ordene er stokket om og det ender med at jeg må skrive om nesten alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke egentlig morsomt når man tenker seg om.Det er jo uansett bra at han/hun prøver å søke jobb og ikke bare gå og tigge og ta ut trygd. Enig. Samtidig kan det godt tenkes at vedkommende er 10 ganger mer kvalifisert til jobben enn det en norsk søker hadde vært. Dere ler, bare innrøm det. Det ville vært jug =) Om du hadde kommet til Pakistan og skulle søkt jobb, hadde du da skrevet bedre pakistansk, enn det en eventuell pakistaner skriver norsk? Antageligvis ikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå