Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte vi kunne lage en tråd for alle anbefalingene, i stedet for å lage nye tråder hver gang noen trenger filmtips. Altså, hvis du trenger en anbefaling, bare spør her.

Jeg kan begynne: vet noen om noen bra skrekkfilmer som handler om ungdommer? Føler jeg har sett de fleste, men har lyst til å se flere.

(Kom gjerne med tips til ny tittel på tråden)

Frit Vilt 2

Lenke til kommentar
noen som har sett " This film is not yet rated" ? er den bra? :)

leter forresten etter dokumentarfilm, har dere noen forslag?

This Film is Not Yet Rated er fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

-The King of Kong (2007) - Kanskje min favoritt dokumentarfilm. Et utrolig morsomt og interessant innblikk i verdenen til nerder som digger gamle arcade spill.

-Czech Dream (2004) - To filmskapere lager en falsk reklamekapanje for åpningen av et nytt supermarked i Tsjekkia. Et supermarked som ikke eksisterer, de bare bygger en svær forgrunn som ligner et supermarked. Også veldig underholdene og morsom.

-Global Metal (2008) - Om metal heads i land hvor metal musikk er tabu og/eller ulovlig.

-Bigger Stronger Faster* (2008) - Om steroider.

-America: Freedom to Fascism (2006) - Egentlig en konspirasjonsdokumentar om the world order, men den har en veldig interessant del om det amerikanske skattesytemet.

-Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) - Om hvor fucked up Fox New Channel i USA er.

-Religulous (2008) - Mer komedie enn dokumentar, men komedie sammen med religion slår aldri feil.

-The Corporation (2003) - Om fucked up multi-national selskaper.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Riot on! er ein hysterisk dokumentar om det finske mobilselskapet Riot-E.

"Riot Entertainment (RIOT-E) was a Finnish mobile game company set to produce mobile games based on famous brands from movies like Lords of the Rings, Marvel Universe (X-men, Spiderman etc.), Bridget Jones Diary etc. What made their story unique that RIOT-E originally had just 6 Finnish guys with a Powerpoint show. They didn't have any products, technology etc., but they managed to get $21 million venture capital. All this money was spent on years 2000-2002, when the firm finally went bankrupt."

Lenke til kommentar
noen som har sett " This film is not yet rated" ? er den bra? :)

leter forresten etter dokumentarfilm, har dere noen forslag?

This Film is Not Yet Rated er fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

-The King of Kong (2007) - Kanskje min favoritt dokumentarfilm. Et utrolig morsomt og interessant innblikk i verdenen til nerder som digger gamle arcade spill.

-Czech Dream (2004) - To filmskapere lager en falsk reklamekapanje for åpningen av et nytt supermarked i Tsjekkia. Et supermarked som ikke eksisterer, de bare bygger en svær forgrunn som ligner et supermarked. Også veldig underholdene og morsom.

-Global Metal (2008) - Om metal heads i land hvor metal musikk er tabu og/eller ulovlig.

-Bigger Stronger Faster* (2008) - Om steroider.

-America: Freedom to Fascism (2006) - Egentlig en konspirasjonsdokumentar om the world order, men den har en veldig interessant del om det amerikanske skattesytemet.

-Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) - Om hvor fucked up Fox New Channel i USA er.

-Religulous (2008) - Mer komedie enn dokumentar, men komedie sammen med religion slår aldri feil.

-The Corporation (2003) - Om fucked up multi-national selskaper.

takk, skal nok kjøpe noen av de :)

Endret av olehh
Lenke til kommentar
Tenkte vi kunne lage en tråd for alle anbefalingene, i stedet for å lage nye tråder hver gang noen trenger filmtips. Altså, hvis du trenger en anbefaling, bare spør her.

Jeg kan begynne: vet noen om noen bra skrekkfilmer som handler om ungdommer? Føler jeg har sett de fleste, men har lyst til å se flere.

(Kom gjerne med tips til ny tittel på tråden)

Frit Vilt 2

Spenstig forslag! Også interessant at du velger å svare på et innlegg som ble lagt ut for åtte måndeder siden.

Lenke til kommentar

Har en alt for kjedelig busstur i morgen og trenger en film på maks to timer (grunnet crappy laptopbatteri, bussturen er over fire timer). Det er jo som sagt en busstur så det burde ikke være de heftigste saker hva angår historie og effekter, det begrenser seg hvilken opplevelse jeg kan få uansett. Så noe grei underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...