Dyvers Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som kan anbefale en skikklig bra clint eastwood film? Som er liksom "mann". Har sett Heartbreak ridge, Gran Torino og The Rookie. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da kan man jo strengt tatt anbefale alle Clint Eastwood-filmer. Mannen er mann, uansett. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe Tips om kor jeg kan begynne? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dollartrilogien er jo obligatorisk. Ellers er jo must-see med Clint Eastwood følgende i synkende rekkefølge: Unforgiven, Million Dollar Baby, Where Eagles Dare, Escape From Alcatraz, Dirty Harry, In The Line of Fire, Kelly's Heroes, High Plains Drifter og Pale Rider. Og hvis du enda ikke er lei av fyren kan du alltids slå på de middelmådige filmene True Crime, Blood Work og Firefox. Og hvis du er klar for å se Clint i sin eneste (..?) myk mann rolle, så sett på den koslige The Bridges Over Madison County. Endret 12. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Daylight Trailer 1996 - {Sylvester Stallone} er ein film alle burde se!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Daylight er den tunnel filmen ikke sant? Syns ikke den var så veldig bra. Slå heller på Rambo eller Demolition man om du skal ha god Stallone action. Vil du se Stallone i virkelig action så ser du The itallion stallion. En film jeg enda prøver å fortrenge.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe Tips om kor jeg kan begynne? A Fisftful of dollar, For a few dollars more, The Good, The Bad and The Ugly Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Noen som kan anbefale en skikklig bra clint eastwood film? Som er liksom "mann".Har sett Heartbreak ridge, Gran Torino og The Rookie. Ikke Eastwood, men en rå film er Commando, en film det ikke går an og bli lei av Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Får besøk av en jente (16), og jeg har lovet å vise en bra film. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne noen bra filmer! Filmen skal være morsom, vertfall IKKE kjedelig, og helst ikke sett av alle. Any suggestions? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Får besøk av en jente (16), og jeg har lovet å vise en bra film. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne noen bra filmer! Filmen skal være morsom, vertfall IKKE kjedelig, og helst ikke sett av alle. Any suggestions? Irréversible og Salò o le 120 giornate di Sodoma er begge utmerket på date. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Noen som har noen anbefalinger til bra skrekkfilmer eller spenning/eventyr filmer ala: El laberinto del fauno(pans labyrinth) The Fall The fountain Donny darko Event Horizon The Others The Omen (1976) Silent Hill Med andre ord vil jeg ha filmer en kan "leve seg inn i" eller som trigge følelser . Holder på å laste ned "Paranormal Activities" som er en b-film, men den virker veldig bra. Noen som har sett den? Se filmen hos Youtube Edit : Vurderer også : El espinazo del diablo , cronos, jacobs latter og Big Fish Endret 15. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Sjekk ut The Orphanage (2007) og Orphan (2009) Endret 15. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har nå sett psycho en del ganger og er klar for og ta ett steg videre i hitchcock's værden. Hvem burde jeg se nå ? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En fullspekka action-film? Er en god del jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Transformers, Shoot 'Em Up og Rambo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Crank filmene er et must og se! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En fullspekka action-film? Er en god del jeg ikke har sett. True Lies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå