DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Kan ikke akkurat anbefale den men City of Ember. Logan's Run er jo ganske artig. Og så må du spille Bioshock. Edit: Blade Runner foregår jo i LA? Endret 11. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Leste litt feil, dessverre. Du skal altså ha filmer som er i en by, men som ikke finnes/eller hvor vi ikke vet hvor er. Gotham (Batman) Metropolis (Metropolis) Emerald City (The Wizard of Oz) http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Fict...ities_and_towns Sånn ja! Takker Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har noen anbefalinger på filmer som gjenskaper 20, 30, 40, 50, 60 tallet på en bra måte. Da tenker jeg på relativt nye filmer som for eksempel Road To Perdition, Capote, Zodiac...... Så akkurat Hollywoodland og det må være rett opp din gate. Herlig 50-tallstemning med jazz, mord og vakre kvinnfolk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lenge siden jeg har sett Brazil nå, men den foregår vel i en fiktiv by? Kan ikke huske at det ble nevnt et spesifikt årstall heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gode krigsfilmer eller serie som ligner Generation kill. Altså om krigen i Irak og gjerne litt humoristisk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Helst, men duger vel med noe annet sålenge det er av litt nyere tid Har forresten sett Jarhead, om det var den du tenkte på Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Løp og se The Hurt Locker som går på kino akkurat nå. Ikke så veldig humoristisk akkurat, men defintivt en av de aller beste krigsfilmene jeg har sett de siste årene. En ganske morsom film fra den første Gulfkrigen er jo Three Kings. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skulle ønske jeg ikke hadde sett traileren til den. Traileren fikk filmen til å virke elendig, så den er nedprioritert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg svarte til deg, ellers hadde det blitt quote. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg svarte til deg, ellers hadde det blitt quote. Men han lurer kanskje på: Three Kings eller Hurt Locker? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den som går på kino nå for tiden, da jeg bare ser trailere på kino, ikke til å unngå :-----(((( Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Åja, men det passer jo fint. Du og disse forventningene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da har jeg i det minste skamdårlige forventninger til The Hurt Locker. Takk, kinoen! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Over There er jo en grei krigs/drama-serie om Irak-krigen. Endret 12. oktober 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lenge siden jeg har sett Brazil nå, men den foregår vel i en fiktiv by? Kan ikke huske at det ble nevnt et spesifikt årstall heller. Takker Lenge hatt den stående i hylla uten å fått sett den! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Over There er jo en grei krigs/drama-serie om Irak-krigen. Tenker jeg tar en titt på den Takker Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan nokon anbefale ein film som liknar smokin aces? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå