Need44speed Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 kanskje The shining? vet ikke om det er sånn du mener ? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Scarface har en gaske lik utvikling som det du beskriver. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er ute etter en film som skildrer hvordan en person går fra en relativt "vellykket" rolle i samfunnet til å kjøre alt til helvete (....) Raging Bull (1980) Barry Lyndon (1975) Citizen Kane (1941) There Will Be Blood (2007) Beste rise-and-fall-filmene der ute. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ca. alle mafiafilmer som eksisterer har den utviklingen. Endret 30. september 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 The Wrestler har kanskje et lignende tema som du beskriver. Men der vises det kanskje ikke så mye av det gode livet til hovedpersonen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Norske "RAN" syntes jeg faktisk var veldig overbevisende. Og veldig bra karakterprestasjoner. Anbefales. Er ikke et spektakulært ran, men utrolig innteresant. Eg vil tilrå RAN ettersom eg er statist der. Har ikkje sett den sjølv, då... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er ute etter komedie filmer som spilles av sånne typer som Snoop dog, Methodman og redman. Har sett How High og Soul Plane nå og jeg digger de. Håper dere har noe lignendes filmer å anbefale? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Boyz n Da Hood med Ice Cube. Riktignok en bra film sammenlignet med hva slags filmer rappere stort sett involverer seg i. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 MeanceIIsocity, et av medlemene til Comptons most wanted spiller i den, meget god film. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kvar er beste plass å finne ei liste over filmar etter produksjonsår sortert etter karakter frå sjåarane? F.eks. IMDB eller liknande, gjerne fleire. Synest det er lettare å halde styr på om eg har ei liste med alle filmar som er kome i løpet av eit år. Meiner eg har sett ei sånn på IMDB tidlegare, men fant ikkje noko i farten. Ser det finnes ein del forskjellige nettsider der brukarane lister opp sette filmar og rangerer dei, er det noko å hente der? Er snart gått tom for usette filmar. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kvar er beste plass å finne ei liste over filmar etter produksjonsår sortert etter karakter frå sjåarane? F.eks. IMDB eller liknande, gjerne fleire. Synest det er lettare å halde styr på om eg har ei liste med alle filmar som er kome i løpet av eit år. Meiner eg har sett ei sånn på IMDB tidlegare, men fant ikkje noko i farten. Ser det finnes ein del forskjellige nettsider der brukarane lister opp sette filmar og rangerer dei, er det noko å hente der? Er snart gått tom for usette filmar. Begynn med icheckmovies.com og du skal se at du ikke har sett alt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Meinte altså usette filmar som står i hyllene mine, der det ikkje står så veldig mykje. Skal prøve den, takk. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk, tjalla og Cpt. Ser ut til å være sånne filmer jeg er på utkikk etter. Gjerne flere forslag:) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Leter etter filmer som foregår rundt juletider. Altså, ikke rene julefilmer som Miracle On 34th Street, Scrooge, Elf og så videre, men filmer som Catch Me If You Can, First Blood, Leathal Weapon, Fast Times at Ridgemont High og Die Hard. Det er samme hvilken sjanger de tilhører, bare de er bra og julerelaterte. Liker nemlig å se slike filmer sent i november/tidlig i desember som opbygging til de ordentlige julefilmene. *Bump* Lenke til kommentar
_atiram_ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har helt forelsket meg i Studio ghibli filmer. Ponyo, the cat returns, howls moving castle, spirited away, mononoke, whisperheart, kikis delivery service og my neighbour tototro er de jeg har sett til nå som jeg husker (deler) av navnet på. er det noen flere filmer fra denne produsenten som er verdt å få med seg? eventuellt andre filmer i samme kategori? ellers er jeg veldig glad i thriller/ skrekk- men liker helst nyere filmer (1995 +)innenfor disse kategoriene (i alle fall innenfor skrekk) 1408, mirrors, the mist, funny games, the jacket, er noen eksempler på filmer som jeg synes er bra. hva mer er det å anbefale her? er veldig glad i å se film, og er ganske altetende- action eller komedie, fantasy eller thriller- ser det meste jeg. men er som sagt gått litt i stå når det gjelder hvilke filmer jeg skal se nå,... Krim og krigsfilmer er vel omtrent det eneste jeg ikke er så begeistrert for. anbefal gjerne dine topp 10 filmer til meg- kanskje jeg finner meg noen perler der jeg ennå ikke har sett. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har helt forelsket meg i Studio ghibli filmer.Ponyo, the cat returns, howls moving castle, spirited away, mononoke, whisperheart, kikis delivery service og my neighbour tototro er de jeg har sett til nå som jeg husker (deler) av navnet på. er det noen flere filmer fra denne produsenten som er verdt å få med seg? eventuellt andre filmer i samme kategori? ellers er jeg veldig glad i thriller/ skrekk- men liker helst nyere filmer (1995 +)innenfor disse kategoriene (i alle fall innenfor skrekk) 1408, mirrors, the mist, funny games, the jacket, er noen eksempler på filmer som jeg synes er bra. hva mer er det å anbefale her? er veldig glad i å se film, og er ganske altetende- action eller komedie, fantasy eller thriller- ser det meste jeg. men er som sagt gått litt i stå når det gjelder hvilke filmer jeg skal se nå,... Krim og krigsfilmer er vel omtrent det eneste jeg ikke er så begeistrert for. anbefal gjerne dine topp 10 filmer til meg- kanskje jeg finner meg noen perler der jeg ennå ikke har sett. Kan anbefale Laputa: Castle in the Sky og Nausicaä of the Valley of the Wind av Hayao Miyazaki Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har helt forelsket meg i Studio ghibli filmer.Ponyo, the cat returns, howls moving castle, spirited away, mononoke, whisperheart, kikis delivery service og my neighbour tototro er de jeg har sett til nå som jeg husker (deler) av navnet på. er det noen flere filmer fra denne produsenten som er verdt å få med seg? eventuellt andre filmer i samme kategori? Grave of the Fireflies. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen fra Studio Ghibli: Tales from Earthsea. Grave of the Fireflies. Castle in the Skye. Lenke til kommentar
_atiram_ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) har sett valley of the wind- skal sjekke opp castle in the sky Tales from Earthsea Grave of the Fireflies og takker for tips. er blitt helt betatt av hvordan disse filmene er laget- stemningen, karakterene- ja alt. er vel litt rart når man er 23 år og lar seg begeistre av tegnefilmer, men disse er små kunstverk som alle virkelig burde se=) Endret 4. oktober 2009 av _atiram_ Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 er vel litt rart når man er 23 år og lar seg begeistre av tegnefilmer, mendisse er små kunstverk som alle virkelig burde se=) +1 kan også hive in Whisper Of The Heart, har ikke fått tid til å se den selv ennå, men det må gjøres snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå