Montag Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Katyn Når du først er i Polen, må du også passe på å kjøpe deg en pen utgave av Seksmisja Endret 17. september 2009 av Montag Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Følg med på det sosiale i bussen. Personlig var denne turen en av de turene med gamle klassen jeg husker best, og er glad for at jeg ikke satt å så på film hele veien. Det er ikke så langt som du tror! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Følg med på det sosiale i bussen. Personlig var denne turen en av de turene med gamle klassen jeg husker best, og er glad for at jeg ikke satt å så på film hele veien. Det er ikke så langt som du tror! Joda, men har virker som en stor del av alle jeg kjenner i klassen har lagt inn masse videoer på ipoden, men jeg kommer selvfølgelig til og være med på det sosiale, orker jo ikke sitt og stirre på en bitte liten skjerm hele turen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ETOD snakkar sant. Og kva er vitsen med å sjå Transformers på iPoden? Eg ville heller teke meir dialogtunge filmar. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Peeping Tom The Warriors RocknRolla Snatch Tenebre Duck You Sucker Witchfinder General Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ta heller med TV-serier. De er lettere å få med seg og delt opp i flere deler. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ta heller med TV-serier. De er lettere å få med seg og delt opp i flere deler. Støtter denne! Gjerne noen serier på flere sesonger, lettere å ta seg pauser til å gjøre andre ting osv. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ringu Shutter A Tale of Two Sisters Asiatiske grøssere Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Asiatiske grøssere Er det noko å sjå på ein liten bærbar skjerm medan klassekameratane kranglar, ler og kliner? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Polen? schindlers liste Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hay, er på utkikk etter noen gode og skikkelig spennender varulv og vampyr filmer, gjerne noe litt cheesy og gory fra 70-80-tallet. Har sett Av filmer i denne sjangeren fra 70-80-tallet har jeg sett: The Howling A american werewolf in London Alle hammer film, vampyrfilmene Så det er med andre ord ikke all verden. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Leter etter filmer som foregår rundt juletider. Altså, ikke rene julefilmer som Miracle On 34th Street, Scrooge, Elf og så videre, men filmer som Catch Me If You Can, First Blood, Leathal Weapon, Fast Times at Ridgemont High og Die Hard. Det er samme hvilken sjanger de tilhører, bare de er bra og julerelaterte. Liker nemlig å se slike filmer sent i november/tidlig i desember som opbygging til de ordentlige julefilmene. Bad Santa Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hay, er på utkikk etter noen gode og skikkelig spennender varulv og vampyr filmer, gjerne noe litt cheesy og gory fra 70-80-tallet. Har sett Av filmer i denne sjangeren fra 70-80-tallet har jeg sett: The Howling A american werewolf in London Alle hammer film, vampyrfilmene Så det er med andre ord ikke all verden. Blood For Dracula har jeg hatt tenkt til å se en stund, mye grunnet tøffe bilder som disse Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, faen Schindlerts Liste! Har aldri fått sett den, men alltid ville sett den.. Finnes vell et sted i bukta(der piratene henger) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Blæææh Fant den ikke Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, det er jo ikke så rart... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hay, er på utkikk etter noen gode og skikkelig spennender varulv og vampyr filmer, gjerne noe litt cheesy og gory fra 70-80-tallet. Har sett Av filmer i denne sjangeren fra 70-80-tallet har jeg sett: The Howling A american werewolf in London Alle hammer film, vampyrfilmene Så det er med andre ord ikke all verden. Blood For Dracula har jeg hatt tenkt til å se en stund, mye grunnet tøffe bilder som disse Takker for det, den blir bestilt! Tar gjerne i mot flere forslag! Lenke til kommentar
rudii94 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Jeg har nå tenkt å bestille noen filmer fra siden cdon.com så lurte på om noen kan komme med tips til noen bra filmer ? (Skrekk, Komedie, Action) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå