Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følg med på det sosiale i bussen. Personlig var denne turen en av de turene med gamle klassen jeg husker best, og er glad for at jeg ikke satt å så på film hele veien.

Det er ikke så langt som du tror!

Joda, men har virker som en stor del av alle jeg kjenner i klassen har lagt inn masse videoer på ipoden, men jeg kommer selvfølgelig til og være med på det sosiale, orker jo ikke sitt og stirre på en bitte liten skjerm hele turen :p

Lenke til kommentar

Hay, er på utkikk etter noen gode og skikkelig spennender varulv og vampyr filmer, gjerne noe litt cheesy og gory fra 70-80-tallet. Har sett

Av filmer i denne sjangeren fra 70-80-tallet har jeg sett:

The Howling

A american werewolf in London

Alle hammer film, vampyrfilmene

Så det er med andre ord ikke all verden.

Lenke til kommentar
Leter etter filmer som foregår rundt juletider. Altså, ikke rene julefilmer som Miracle On 34th Street, Scrooge, Elf og så videre, men filmer som Catch Me If You Can, First Blood, Leathal Weapon, Fast Times at Ridgemont High og Die Hard. Det er samme hvilken sjanger de tilhører, bare de er bra og julerelaterte. Liker nemlig å se slike filmer sent i november/tidlig i desember som opbygging til de ordentlige julefilmene.

Bad Santa

Lenke til kommentar
Hay, er på utkikk etter noen gode og skikkelig spennender varulv og vampyr filmer, gjerne noe litt cheesy og gory fra 70-80-tallet. Har sett

The Howling

Blood For Dracula har jeg hatt tenkt til å se en stund, mye grunnet tøffe bilder som disse

blooddrac.jpg

Blood%20For%20Dracula%20(1974)%202.JPG

Lenke til kommentar

The Howling

Blood For Dracula har jeg hatt tenkt til å se en stund, mye grunnet tøffe bilder som disse

blooddrac.jpg

Blood%20For%20Dracula%20(1974)%202.JPG

Takker for det, den blir bestilt! Tar gjerne i mot flere forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...