CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vil vite hvilken komedie dere har ledd mest av. Altså kun én! Modern Times er vel den filmen jeg har ledd mest av. Tror jeg. Andre som topper er Life of Brian, Monthy Python and The Holy Grail, Sherlock Jr, Superbad, Dr Strangelove Or: How I Learned to Stop Worrying and Love The Bomb, Evil Dead II, Army of Darkness, The Big Lebowski og Borat. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) En fin anledning til å dra opp coveret igjen. Hysterisk film, men muligens ikke for absolutt alle. Endret 9. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eg lo overraskande mykje av The Hangover. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Forrest Gump er den morsommeste filmen Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg lo hardt av Scary Movie da jeg så den for en 5-6 år siden. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen som kan anbefale en bra zombie film? Aller helst der zombiene er dumme og trege. Har sett land of the dead ( likte den ikke så godt ) og Dawn of The Dead (1978) og den var dritt bra Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da har du sett 2ern og 4ern i George Romero's zombieserie. Og bør sjekke ut: -Night of the Living Dead (1968) -Day of the Dead (1985) -Diary of the Dead (2007) Snart kommer også Survival of the Dead (2009). Du bør og sjekke ut zombiefilmene til Lucio Fulci (aka. The Godfather of Gore): -Zombi 2 (1979) -City of the Living Dead (1980) -The Beyond (1981) -The House by the Cemetery (1981) Andre gode: -Dellamorte Dellamore (1994) - Vet ikke hvorfor jeg pleier å bruke orginaltittelen på denne. -Braindead (1992) -Re-Animator (1985) -The Return of the Living Dead (1985) -Burial Ground (1981) -Bio-Zombie (1998) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Da har du vel sett Night of the Living Dead og Day of the Dead (Romero's fra 1985!) antar jeg? (edit; Land of the Dead og Diary of the Dead skuffet meg, så de anbefaler jeg ikke i utgangspunktet som zombiefilmer... håper George kan finne tilbake til formen med Survival of the Dead...) Ellers kan du sjekke ut zombiefilmene til Lucio Fulci. Le notti del terrore og Shock Waves kan også sjekkes ut. Og jeg synes The Return of the Living Dead er en ganske festlig zombiefilm (og til dels 2 og 3, men ikke 4 og 5...). Endret 10. september 2009 av mjau Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg har ledd desidert mest av godeste Borat! Fy søren som jeg lo i den kinosalen!! Endret 10. september 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 The Big Lebowski, aldri ledd så mye av en film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Trenger noen Clint Eastwood anbefalinger, som skuespiller. Det jeg har sett er: Escape From Alcatraz Thunderbolt and Lightfoot Dirty Harry filmene The Good The Bad The Ugly Gran Torino Million Dollar Baby For a Few Dollars More Det er disse jeg kommer på. Skal se: In The Line of Fire Gauntlet Every Wich Way But Loose Any Wich Way You Can Firefox The Rookie EDIT: Unforgiven skal også sees Noen av disse finner jeg rett og slett ikke på Region 2, men har In the Line of Fire og Firefox. Endret 13. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Leter etter filmer som foregår rundt juletider. Altså, ikke rene julefilmer som Miracle On 34th Street, Scrooge, Elf og så videre, men filmer som Catch Me If You Can, First Blood, Leathal Weapon, Fast Times at Ridgemont High og Die Hard. Det er samme hvilken sjanger de tilhører, bare de er bra og julerelaterte. Liker nemlig å se slike filmer sent i november/tidlig i desember som opbygging til de ordentlige julefilmene. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom over to sære japanske filmer for litt siden: Suicide Club og The Machine Girl. Noen som har peiling på slikt her? Sære/lignende japanske/koreanske filmer? (Battle Royale er allerede på min Filmer-jeg-må-se-for-å-bli-sosialt-akseptert-liste.) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Suicide Club mener jeg og huske at jeg så på tv engang, er en god film det. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Trenger noen Clint Eastwood anbefalinger, som skuespiller. Hva med Where Eagles Dare? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ang. clinter'n, se den første i dollar-trilogien også; For a fistful of dollars. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Trenger noen Clint Eastwood anbefalinger, som skuespiller. Hva med Where Eagles Dare? Ja, hadde sett denne på tv. _______________________________ Den første i Dollar-triologien må jeg få sett. Takk for tips Endret 13. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Kom over to sære japanske filmer for litt siden: Suicide Club og The Machine Girl. Noen som har peiling på slikt her? Sære/lignende japanske/koreanske filmer?(Battle Royale er allerede på min Filmer-jeg-må-se-for-å-bli-sosialt-akseptert-liste.) Ôdishon, Tetsuo og The Happiness of The Katarikus burde du sjekke ut. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 + Tôkyô zankoku keisatsu (Tokyo Gore Police) og Meatball Machine Koroshiya 1 / Ichi The Killer regner jeg med at du har sett? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det meste fra Japan er ganske sært, vanskelig å trå feil i den retningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå