MPC Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Set den engelske versjonen SKAM DEG!! -Dawn of the Dead (1978) -Day of the Dead (1985) -Land of the Dead (2005) -Diary of the Dead (2007) -The Crazies (1973 -Planet Terror (2007) -Slither (2006) -Braindead (1992) -Re-Animator (1985) -The Return of the Living Dead (1985) -Fido (2006) -Invasion of the Body Snatchers (1978) -Bio-Zombie (1998) -The Signal (2007/I) Nice liste! Skal sjå nokre derfrå, men er ikkje fan av komedie i zombie filmer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nice liste! Skal sjå nokre derfrå, men er ikkje fan av komedie i zombie filmer Hvilke zombie-komedier har du sett som du ikke likte? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 -Dawn of the Dead (1978)-Day of the Dead (1985) -Land of the Dead (2005) -Diary of the Dead (2007) -The Crazies (1973 -Planet Terror (2007) -Slither (2006) -Braindead (1992) -Re-Animator (1985) -The Return of the Living Dead (1985) -Fido (2006) -Invasion of the Body Snatchers (1978) -Bio-Zombie (1998) -The Signal (2007/I) jeg har day of the dead , men har ikke sett den ennå Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis jeg skulle ta med en søt jente på kino. Hvilken film burde jeg ta henne med på daaa? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg hadde nok sett Inglourious Basterds, og kvinnfolk pleier å digge Tarantino. Men The Proposal virker mer... I dunno. Den er mer standard underholdene hollywood komedie. Har fått ganske bra kritikk og faktisk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MPC Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice liste! Skal sjå nokre derfrå, men er ikkje fan av komedie i zombie filmer Hvilke zombie-komedier har du sett som du ikke likte? -Planet Terror -Zombie Strippers Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 -Zombie Strippers Kan forsikre deg om at Evil Dead-filmene er i en annen type humor-sjanger av zombie-filmer enn den der.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Har ikke sett Zombie Strippers, men Evil Dead er bedre. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 The Proposal såg utrulig bra ut:) Noen forsalg til filmer i samme sjanger som den? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 The Proposal såg utrulig bra ut:)Noen forsalg til filmer i samme sjanger som den? "I love you, man" tror det går litt under samme sjanger! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jah, den var også bra:D Den type filmer er det eg liker godt å se:D Noen andre filmer i samme sjanger? Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jah, den var også bra:D Den type filmer er det eg liker godt å se:DNoen andre filmer i samme sjanger? Chick Flicks altså? Management Notthing Hill Adventureland Lenke til kommentar
MPC Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 The Proposal såg utrulig bra ut:)Noen forsalg til filmer i samme sjanger som den? Såg The Proposal 2 månader sida i England, og dne var bra Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 The Proposal såg utrulig bra ut:)Noen forsalg til filmer i samme sjanger som den? Just Friends (romcom med Ryan Reynolds) He's Just Not That Into You Ikke sjangeren jeg kan mest om, men to filmer jeg synes det var verdt å se. Chick Flicks altså? *Kniz* Hahahahaha, han liker jentefilmer!!!11! Lurer på om han er homo også azzzz!1! Barnehage-humor, Dyvers. Skjerpings. ------------------- Jeg vil vite hvilken komedie dere har ledd mest av. Altså kun én! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den jeg har ledd mest av må være Clerks. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Godt forslag. Clerks er utrolig morsom, men allerede sett. Noen andre forslag, folks? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tror ikke jeg klarer å nevne bare én.. Av de jeg kommer på i farten er Cannibal! The Musical, Evil Dead II og Beavis and Butt-Head (serie og langfilm) de jeg har ledd mest av. Sånn på "le til jeg griner"-nivå. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tror ikke jeg klarer å nevne bare én.. Av de jeg kommer på i farten er Cannibal! The Musical, Evil Dead II og Beavis and Butt-Head (serie og langfilm) de jeg har ledd mest av. Sånn på "le til jeg griner"-nivå. Cannibal! The Musical skal sees utelukkende på grunn av tittelen. Notert. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) I nylig historie er det to filmer jeg kan huske å ha ledd meg skakk i hjel av. Summer Time Machine Blues (2005), den beste filmen fra 2005. Genialt plot: One day, they accidentally spill Coke on the remote controller of the air-conditioner. In the sweating bath-like clubroom, suddenly a time machine appears. Eventually, they decide to go back to "yesterday" to bring the remote-controller. Og når Sammo Hung dukker opp i The Prodigal Son (1982). Som også er en av de beste kung fu filmene jeg har sett. Endret 9. september 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå