chokke Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ojojoj, ny TV og nytt annlegg er i hus er hjemme. Snakk om en snasen 46 " LED-LCD TV fra Samsung, og i den forbindelse trengs virkelighetsflukt. Det vil si filmer som ser bra ut og flott lydspor. Tenker da at for eksempel The Dark Knight og Wall-E kan bli spennende å se i full HD, ellers trenger jeg tips til andre filmer som vil se bra ut. Og nei, ikke noen filmer med et kjempedypt budskap og som generelt ville blitt sett på som en "sær" film, for eksempel A Clockwork Orange er en film jeg ikke gidder å sløse dyrebar Full HD-tid på. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Skal snart kjøpe meg ny tv selv, og er ute etter det samme. Så langt har jeg bare 2001 og Transformers på handlelisten. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 asiatisk film Jeg anbefaler Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kevin Spaceys beste filmer, gogo! Har sett Se7en, American Beauty og The Usual Suspects. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 L.A. Confidential Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Vil også nevne A Time To Kill og han spiller en morsom britisk fyr i denne See No Evil, Hear No Evil Endret 1. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Blade Runner, X-Men Origins eller Watchmen? Svar innen fort Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) LIKER FILMER SOM:- American Pie - Eurotrip - Serier som Scrubs, Two and a half men. - SuperBad - Filmer med Jim Carrey LIKER IKKE FILMER SOM: - Monty Python - EKSTREMT barnslige filmer (Som feks ^) - Unngå animasjonsfilmer Hvordan kan du ikke like barnslige filmer når du liker American pie? Monty python er bra Endret 3. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen annbefalinger til gode Skrekk/Thriller/Komedie/Action? Og helst filmer som er så bra at man kunne sett den om og om igjen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Noen annbefalinger til gode Skrekk/Thriller/Komedie/Action?Og helst filmer som er så bra at man kunne sett den om og om igjen. Dog Soldiers er en knakende artig film som passer inn blant alle sjangrene du ramser opp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Blade Runner, X-Men Origins eller Watchmen? Svar innen fort BLADE RUNNER Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 TooLate. Ble ingen av dem "The day the earth stood still" ble det.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det var vel i det minste originalen? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 "The day the earth stood still" ble det.... Den dårligste filmen jeg har sett i år. Blade Runner er en av 80-tallest beste. Gratulerer med godt valg! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Trenger filmer som Hot shots 1 og 2. Airplane osv. Noen tips? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Naked Gun-filmene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Trenger filmer som Hot shots 1 og 2. Airplane osv. Noen tips? Et par filmer med John Candy? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Anbefaling til filmer med hevn? Jeg har set filmene: Oldboy Kill Bill 1 og 2 Inglorious basterds og death proof Endret 4. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Payback Man on Fire Death Sentence Four Brothers The Punisher Commando Taken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå