Aleks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har sett Donnie Darko flere ganger Da burde jeg kanskje spare Lynch filmene til en annen gang da og heller kjøre på med Identity eller Dark City da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Endte med at jeg og kompisen min så Identity, slo veldig godt ann hos begge^^ Digger mindfuckfilmer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg leter etter i filmer som ligner litt på The Perfect Storm. Sjøulker som lander midt oppi en storm. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Endte med at jeg og kompisen min så Identity, slo veldig godt ann hos begge^^ Digger mindfuckfilmer Requiem for a Dream også er utrolig bra! Endret 25. august 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men den er vel ikke særlig mind fuck egentlig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Litt sånn ''Mystisk'' Ellers er det ei bra liste her: http://www.classreal.com/ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Elsker mindfuck filmer. Igår så jeg Memento og så nettopp Existenz. Fantastiske filmer begge to. Noen forslag til lignende? Donnie Darko. The butterfly effect! og kanskje pulp fiction. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Begge knalle filmer det og. Er oppfølgeren av Butterfly effect noe? Og ble det noe av oppfølgeren til Donnie Darko. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Synes Oldboy var litt «mind fuck» jeg. Uansett en knallfilm … Endret 26. august 2009 av kjidel Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Når vi er inne på dette tamet, er det forskjell mellom en twist du ikke ser komme og mindfuck? Følte det gikk litt rundt hverandre i anbefalingene her. For at tråden ikke skal komme helt OT kan jeg anbefale denne siden http://www.classreal.com/ Edit: Yes, må lære meg å lese tråden før jeg poster...Linken er allerede servert av Cortese Endret 26. august 2009 av Write Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mange av filmene som har blitt nevnt kan i mine øyne ikke bli beskrevet som mindfuck. For de som er ute etter denne typen filmer, vil jeg anbefale å sjekke ut David Cronenberg (Videodrome, Naked Lunch ++) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm, kunne trengt noen anbefalinger på filmer som ikke tar noen ting seriøst. Overdrivelser, stereotyper, unødvendige scener osv er bare bra :!: . For å komme med noen eksempler som faller godt under det jeg søker så må Crank, Crank 2: High Voltage (haha, årets mest underholdene film!) og Postal (Uwe Boll, jada, men det årets mest underholdene film), Shaun of the Dead, The Signal, Superbad til en viss grad, men action er veldig foretrukket osv. Filmene er ikke dårlig lagt opp på samme måte som Mega Shark vs Giant Octopus, The Condemned, Doomed og slike filmer som rett og slett er kjedelige og bedritne, men noen som kan ta opp viktige temaer uten å være for seriøse og politisk korrekte. Takk på forhånd . Og kom gjerne med flere anbefalinger siden det er en sjanse for at jeg har sett den. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Troma har nok filmene du ser etter Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Regner med du har sett Hot Fuzz. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Begge knalle filmer det og. Er oppfølgeren av Butterfly effect noe? Og ble det noe av oppfølgeren til Donnie Darko. Ikke se "The Butterfly Effect 2". Du kommer til å gå i mansike deprisjoner! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trenger tips til en film. Vet ikke heelt hva jeg er ute etter, men noe lignende Switch, Never back down osv. Evnt en kjærlighetsfilm med ungdom. Gladfilm eller deprimerende har ikke mye å si, men vil helst ha en film som gir litt mening og vekker litt følelser e.l. Alle tips motas med STOOR takk!! Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) God kveld, godtfolk. Jeg søker en HEFTIG actionfilm eller en HYSTERISK morsom komedie. Actionfilmen: - Minst mulig prating, mest mulig biljakt/skyting/eksplosjoner - Nyere tid Komediefilmen: For at dere skal få en pekepinn på hvordan min humor er, så kan jeg si et par filmer jeg liker/ikke liker.. LIKER FILMER SOM: - American Pie - Eurotrip - Serier som Scrubs, Two and a half men. - SuperBad - Filmer med Jim Carrey LIKER IKKE FILMER SOM: - Monty Python - EKSTREMT barnslige filmer (Som feks ^) - Unngå animasjonsfilmer Kan bli litt vanskelig å finne filmer ut ifra dette, men kom med forslag, gjerne flere filmer. Det jeg listet opp ovenfor er bare en pekepinn til hva jeg liker. Prioriter actionfilmen Endret 28. august 2009 av Doppe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Shoot Em Up, Wanted og Crank 1 & 2 er anbefalninger innen action uten prat. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg dvd filmer å lurte på om dere kunne anbefale meg noen filmer å fortelle meg hva som er den beste filmen du har sett ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://www.imdb.com/chart/top https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 For eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå