Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på dette tamet, er det forskjell mellom en twist du ikke ser komme og mindfuck? Følte det gikk litt rundt hverandre i anbefalingene her.

 

For at tråden ikke skal komme helt OT kan jeg anbefale denne siden http://www.classreal.com/

 

Edit: Yes, må lære meg å lese tråden før jeg poster...Linken er allerede servert av Cortese

Endret av Write
Lenke til kommentar

Hmm, kunne trengt noen anbefalinger på filmer som ikke tar noen ting seriøst. Overdrivelser, stereotyper, unødvendige scener osv er bare bra :!: .

For å komme med noen eksempler som faller godt under det jeg søker så må Crank, Crank 2: High Voltage (haha, årets mest underholdene film!) og Postal (Uwe Boll, jada, men det årets mest underholdene film), Shaun of the Dead, The Signal, Superbad til en viss grad, men action er veldig foretrukket osv.

Filmene er ikke dårlig lagt opp på samme måte som Mega Shark vs Giant Octopus, The Condemned, Doomed og slike filmer som rett og slett er kjedelige og bedritne, men noen som kan ta opp viktige temaer uten å være for seriøse og politisk korrekte.

 

Takk på forhånd :) . Og kom gjerne med flere anbefalinger siden det er en sjanse for at jeg har sett den.

Lenke til kommentar

Trenger tips til en film. Vet ikke heelt hva jeg er ute etter, men noe lignende Switch, Never back down osv. Evnt en kjærlighetsfilm med ungdom.

Gladfilm eller deprimerende har ikke mye å si, men vil helst ha en film som gir litt mening og vekker litt følelser e.l.

 

Alle tips motas med STOOR takk!! :D

Lenke til kommentar

God kveld, godtfolk.

 

Jeg søker en HEFTIG actionfilm eller en HYSTERISK morsom komedie.

 

Actionfilmen:

- Minst mulig prating, mest mulig biljakt/skyting/eksplosjoner

- Nyere tid

 

Komediefilmen:

For at dere skal få en pekepinn på hvordan min humor er, så kan jeg si et par filmer jeg liker/ikke liker..

 

LIKER FILMER SOM:

- American Pie

- Eurotrip

- Serier som Scrubs, Two and a half men.

- SuperBad

- Filmer med Jim Carrey

 

LIKER IKKE FILMER SOM:

- Monty Python

- EKSTREMT barnslige filmer (Som feks ^)

- Unngå animasjonsfilmer

 

Kan bli litt vanskelig å finne filmer ut ifra dette, men kom med forslag, gjerne flere filmer. Det jeg listet opp ovenfor er bare en pekepinn til hva jeg liker. Prioriter actionfilmen :)

Endret av Doppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...