Scarn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Superbad Dazed And Confused Ferris Bueller's Day Off Fast Times at Ridgemont High American Pie American Pie 2 American Graffiti Revenge of The Nerds Weird Science Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Litt nyare filmar hadde og vore flott Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det vil si 2009? Både GoreGalore og jeg har nevnt Superbad fra 2007. Hvis den er for gammel for deg så blir jeg litt lei meg... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Ikke akuratt College film, men morsom: Grandma's Boy Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Ikke akuratt College film, men morsom: Grandma's Boy Grandma's Boy var bare pinlig dårlig. Skuespillet var elendig og dialogene var dårlige og den var veldig lite morsom. Så den anbefales ikke. De fleste gode, kjente ungdomskomediene er vel allerede presentert her. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 De beste rene komediene er Old School og Hangover, slik jeg ser det for øyeblikket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Litt nyare filmar hadde og vore flott Hvis du ikke klarer å se litt eldre filmer syntes jeg synd på deg. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Forslag til filmer som handler om (/ er i) den brasilianske favelaen? Takk CITY OF GOD! Samt oppfølgeren, City of Men. Ikke ta mitt ord på at den er god, jeg har ikke sett noen av dem foreløpig.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Ikke akuratt College film, men morsom: Grandma's Boy Grandma's Boy var bare pinlig dårlig. Skuespillet var elendig og dialogene var dårlige og den var veldig lite morsom. Så den anbefales ikke. Synes den er morsom jeg da Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Litt forskjellige nyere komedier: Clerks, Clerks II, 40 Year Old Virgin, Wedding Crashers, Just Friends, Anchorman, Oldschool, Tropic Thunder, Borat, Brüno, Harold & Kumar Go to White Castle og Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay. Når det gjelder nyere college/highschool-filmer er det vel ikke så mye som er av ypperste kvalitet, men du kan jo sjekke ut Van Wilder, Not Another Teen Movie og Road Trip. Litt nyare filmar hadde og vore flott Hvis du ikke klarer å se litt eldre filmer syntes jeg synd på deg. Herre. Du leser utrolig mye inn i en liten setning her nå. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Film med god historie og politisk budskap? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Thirteen Days, W. og Dr. Strangelove kanskje. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Takk for alle forslaga. Sjølvsagt ser eg eldre filmar òg, men av piratgrunn er det litt vanskelig å få tak i ein 1980-2000 film i god kvalitet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Takk for alle forslaga. Sjølvsagt ser eg eldre filmar òg, men av piratgrunn er det litt vanskelig å få tak i ein 1980-2000 film i god kvalitet. Vel... egentlig ikke det heller Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Er på utkikk etter "college filmar" og andre ungdomsfilmar. Kunne ellers trengt tips til gode komediefilmar generelt Alle forslag blir satt pris på Litt forskjellige nyere komedier: Clerks, Clerks II, 40 Year Old Virgin, Wedding Crashers, Just Friends, Anchorman, Oldschool, Tropic Thunder, Borat, Brüno, Harold & Kumar Go to White Castle og Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay. Når det gjelder nyere college/highschool-filmer er det vel ikke så mye som er av ypperste kvalitet, men du kan jo sjekke ut Van Wilder, Not Another Teen Movie og Road Trip. Litt nyare filmar hadde og vore flott Hvis du ikke klarer å se litt eldre filmer syntes jeg synd på deg. Herre. Du leser utrolig mye inn i en liten setning her nå. Merk deg "hvis"-et. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er på utkikk etter solide dokumentarer om drap/kriminalitet etc. Typisk "Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills" og The Columbine Killers med mye original-footage Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå