Schneiderlin Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som vet noe som hadde falt meg i smak? Jeg har snart sett alle sesongene av ''How I Met Your Mother'' Konge serie. Ellers: - Dexter - The Office - 24 - Family Guy - Prison Break - Two and a Half Men Er noen av mine favoritter. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Two and a Half Men er drit bra, har ikke sett så mye på det da. Sett alt annet enn The Office, er det bra? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Sett alt annet enn The Office, er det bra? Beste komi-serien ved siden av Arrested Development og Trailer Park Boys. For dere som ikke vet hva Trailer Park Boys er: Se filmen hos Youtube Endret 1. august 2009 av omp9 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Trenger tips til noen gode, psykologiske filmer, type thriller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Angående serier så ser du ut som om du liker litt drama og action. Derfor kan jeg vel fint anbefale min og mange andres favoritt serie The Sopranos. Og når du er ferdig med den kan du jo også glede deg til filmen som kommer^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sett alle sesongene av The Office, beste komi serien jeg har sett tror jeg. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei! Jeg trenger anbefalinger på krigsfilmer! Sånne... Orgentlige krigsfilmer, som en film jeg ikke husker navnet på, Navy seals var i et midtøsten land for å få ut en fyr. Der var det liksom mye action og taktisk krigføring i filmen, jeg kunne tenkt meg flere filmer som det. Så filmer med navy seals eller noe sånt er å foretrekke. Eller andre valget som er Hardcore krigsfilmer, helst nåtidens, som Windtalkers(WW2), Saving Private Ryan(WW2) aktige filmer. Vennligst ta med hvem av de to "sjangerene" jeg spurte om er da. Takk for svar! Kanskje noe sent ut, men Bravo two Zero er basert på en sann historie og der bruker de stridsteknikk som faktisk er korrekt. Vi så den i forsvaret for å understreke viktigheten av meldingstjeneste. Trenger tips til noen gode, psykologiske filmer, type thriller. Memento Endret 2. august 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Trenger tips til komedier, helst noe som ligner det Judd Apatow lager, eller noe "Nick and Norah's infinite playlist"-aktig hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Trenger tips til komedier, helst noe som ligner det Judd Apatow lager, eller noe "Nick and Norah's infinite playlist"-aktig hvis dere skjønner. Adventureland kanskje? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Trenger tips til komedier, helst noe som ligner det Judd Apatow lager, eller noe "Nick and Norah's infinite playlist"-aktig hvis dere skjønner. Harold and Kumar Go To White Castle ''Thank you, come again'' Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Leter etter andre filmer som er i ligner på "Into the Wild". Any1? The Go-Getter Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Leter etter andre filmer som er i ligner på "Into the Wild". Any1? The Go-Getter Tusen Takk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Angående serier så ser du ut som om du liker litt drama og action. Derfor kan jeg vel fint anbefale min og mange andres favoritt serie The Sopranos. Og når du er ferdig med den kan du jo også glede deg til filmen som kommer^^ Når kommer den? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trenger tips til noen gode, psykologiske filmer, type thriller. Synes "Identity" bærer kaken Men å introdusere filmen blir som å avsløre den, så det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Memento Synes "Identity" bærer kaken Men å introdusere filmen blir som å avsløre den, så det gjør jeg ikke. Sett begge, gode filmer begge to. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Trenger hjelp å huske tittelen på ein film eg har sett. Husker at det var ei pakistansk/indisk datter og far. Datteren gjekk på besøk hos nabo gutten (som var 12-14 års alderen) og fant playboy magasiner og begynte å sjå på dei. Så husker eg at ho begynte å drømme om å være ei playboy model eller noko. Husker også ei scene då ho fikk mensen og faren tok ho ned til butikken for å kjøpe tamponger (eller kva det heiter) og fikk hjelp av ei ukjent kvinne. Nokon som husker kva film eg snakker om? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Trenger hjelp å huske tittelen på ein film eg har sett. Husker at det var ei pakistansk/indisk datter og far. Datteren gjekk på besøk hos nabo gutten (som var 12-14 års alderen) og fant playboy magasiner og begynte å sjå på dei. Så husker eg at ho begynte å drømme om å være ei playboy model eller noko. Husker også ei scene då ho fikk mensen og faren tok ho ned til butikken for å kjøpe tamponger (eller kva det heiter) og fikk hjelp av ei ukjent kvinne. Nokon som husker kva film eg snakker om? Mener at jeg har sett denne for ikke så lenge siden. Men kommer ikke på navne. Faen nå ble jeg og nysgjerring. Men uansett: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 spør der. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Forslag til filmer som handler om (/ er i) den brasilianske favelaen? Takk Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Forslag til filmer som handler om (/ er i) den brasilianske favelaen? Takk CITY OF GOD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå