Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg trenger anbefalinger på krigsfilmer! Sånne... Orgentlige krigsfilmer, som en film jeg ikke husker navnet på, Navy seals var i et midtøsten land for å få ut en fyr. Der var det liksom mye action og taktisk krigføring i filmen, jeg kunne tenkt meg flere filmer som det. Så filmer med navy seals eller noe sånt er å foretrekke. :)

Eller andre valget som er Hardcore krigsfilmer, helst nåtidens, som Windtalkers(WW2), Saving Private Ryan(WW2) aktige filmer.

Vennligst ta med hvem av de to "sjangerene" jeg spurte om er da.

Takk for svar! :)

Kanskje noe sent ut, men Bravo two Zero er basert på en sann historie og der bruker de stridsteknikk som faktisk er korrekt. Vi så den i forsvaret for å understreke viktigheten av meldingstjeneste. ;)

Trenger tips til noen gode, psykologiske filmer, type thriller.

Memento

Endret av I.E. Lonoff
Lenke til kommentar
Angående serier så ser du ut som om du liker litt drama og action. Derfor kan jeg vel fint anbefale min og mange andres favoritt serie The Sopranos. Og når du er ferdig med den kan du jo også glede deg til filmen som kommer^^

Når kommer den?

Lenke til kommentar

Hei!

Trenger hjelp å huske tittelen på ein film eg har sett.

Husker at det var ei pakistansk/indisk datter og far.

Datteren gjekk på besøk hos nabo gutten (som var 12-14 års alderen) og fant playboy magasiner og begynte å sjå på dei. Så husker eg at ho begynte å drømme om å være ei playboy model eller noko.

Husker også ei scene då ho fikk mensen og faren tok ho ned til butikken for å kjøpe tamponger (eller kva det heiter) og fikk hjelp av ei ukjent kvinne.

Nokon som husker kva film eg snakker om?

Lenke til kommentar
Hei!

Trenger hjelp å huske tittelen på ein film eg har sett.

Husker at det var ei pakistansk/indisk datter og far.

Datteren gjekk på besøk hos nabo gutten (som var 12-14 års alderen) og fant playboy magasiner og begynte å sjå på dei. Så husker eg at ho begynte å drømme om å være ei playboy model eller noko.

Husker også ei scene då ho fikk mensen og faren tok ho ned til butikken for å kjøpe tamponger (eller kva det heiter) og fikk hjelp av ei ukjent kvinne.

Nokon som husker kva film eg snakker om?

Mener at jeg har sett denne for ikke så lenge siden. Men kommer ikke på navne.

Faen nå ble jeg og nysgjerring. :p

Men uansett: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 spør der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...