kybstud Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er desverre ikke den Det VAR navy Seals så er det mye snakk om at en gutt i troppen dems er for liten osv. Hehe, jeg mente ikke at det var den filmen du snakket om, men at det var akkurat den type film du spurte om anbefaling til. Den er helt perfekt for deg. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er vel muligens denne du leter etter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er vel muligens denne du leter etter. DEN VAR DET! TUSEN TAKK! Konge film! Takk ! Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan noen gi meg noen typiske natt-filmer àla Collateral? Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jau da, men jeg har sett den. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 the bourne identity Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg kunne trengt noen bilfilmer ala Fast and Furious, street biler, historie og racing Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Leter etter andre filmer som er i ligner på "Into the Wild". Any1? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hmm, skulle gjerne hatt minst en, gjerne fler, filmer som ikke tar seg selv så høytidelig og har en humoristisk tone og et enkelt plot. Alien Trespass syntes jeg er et godt eksempel på hva jeg er ute etter. Ellers kan filmer som Road Trip, Harold & Kumar, Role Models, Postal (Uwe Boll ) og Sex Drive er filmer jeg vil si kommer under kategorien. Helst en forholdsvis ny en siden jeg ikke ser filmer fordi de er kunstnerisk bra, men som et underholdningsmedie og finner ikke eldre filmer noe særlig fascinerende (såklart unntak, men jeg kommer ikke til å sjekke ut en haug med gamle filmer). Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 - Cannibal! The Musical - Killer Klowns From Outer Space - Return of the living Dead - Bad Taste - Beavis and Butt-Head do America - BASEketball - Napoleon Dynamite - Office Space - Blazing Saddles - The Toxic Avenger - Brain Damage - Hot Rod - Airplane! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg trenger anbefalinger av komedier! Komedier som har falt i smak før: - Superbad - Accepted - Road Trip (liker ikke boat trip) - Sex Drive - American Pie filmene - Euro Trip - Paul Blart: Mall Cop - Chuck & Larry Endret 31. juli 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg trenger anbefalinger av komedier! Komedier som har falt i smak før: - Superbad - Accepted - Road Trip (liker ikke boat trip) - Sex Drive - American Pie filmene - Euro Trip - Paul Blart: Mall Cop - Chuck & Larry Jeg så nettopp Big Stan. Ikke sån super morsom, men litt morsom var den. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg kunne trengt noen bilfilmer ala Fast and Furious, street biler, historie og racing Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg kunne trengt noen bilfilmer ala Fast and Furious, street biler, historie og racing Death Race med Statham, kanskje ikke det du ser etter, men en skikkelig fet bilfilm! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Her kommer en heavy en: Jeg må ha en god serie å slå ihjel tiden med når jeg kjeder meg. Serier jeg har sett, som jeg liker er: -Heroes Season 1 -Heroes Season 2 -Heroes Season 3 -Friends Season 1 -Friends Season 2 -Friends Season 3 -Friends Season 4 -Friends Season 5 -Friends Season 6 -Friends Season 7 -Friends Season 8 -Friends Season 9 -Friends Season 10 -Smallville Season 1 -Smallville Season 2 -Smallville Season 3 -Smallville Season 4 -Smallville Season 5 -Smallville Season 6 -Smallville Season 7 -Smallville Season 8 -Prison Break Season 1 -Prison Break Season 2 -Prison Break Season 3 -Prison Break Season 4 -Lost Season 1 -Lost Season 2 -Lost Season 3 -Lost Season 4 -Lost Season 5 (Kopiert fra spillelisten) Disse er da de jeg har likt. Andre jeg har sett er blant annet One Three Hill.. 1 - 2 Seasons, Frustrerte Fruer 1 Season.. Osv. Noen som vet noe som hadde falt meg i smak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå