TMB Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. Har nå sett Hannibal Rising. Har ikke sett noen andre filmer i serien. Hvilken rekkefølge burde jeg se de? Det finnes visst mange.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Er egentlig ikke så farlig bare du får sett The Silence of the Lambs Endret 2. juli 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg mener du burde se de etter når de ble laget. Gir best grunnlag. Silence of the lambs (1991) Hannibal (2001) Red Dragon (2002) Hannibal rising (2007) Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Se den til slutt. Endret 3. juli 2009 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ser etter seriøse sports-biografier (Raging Bull, The Wrestler). Skal ta en titt på The Set Up og The Hustler. Har denne i bakhodet. Bump Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har hørt at dokumentarene Hoop Dreams og den nye Tyson er noe å se, hva med dem? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 steike, da har jeg og alectbm hat filmmaraton i natten som var. alle fem hannibal filmene etter vi var ferdig var vi litt små sprø anbefalles på det sterkeste å se filmene i denne rekkefølgen the man hunter The Silence of the Lambs hannibal red dragon hannibal rising Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ser etter verdens morsomste film. Filmer som Hangover, Superbad, Pineapple Express osv liker jeg. Har sett: Knocked Up Alt American Pie Forgetting Sarah Marshall Role Models Beerfest Club Dread Men jeg leter etter en som er enda morsommere, en du lo sykt av. Håper på svar. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Clerks 1&2 Endret 8. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg ser etter verdens morsomste film. Filmer som Hangover, Superbad, Pineapple Express osv liker jeg. Har sett: Knocked Up Alt American Pie Forgetting Sarah Marshall Role Models Beerfest Club Dread Men jeg leter etter en som er enda morsommere, en du lo sykt av. Håper på svar. Epic Movie Borat? Meet The Parents Meet The Fockers EuroTrip Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Killer Klowns From Outer Space og The Toxic Avenger har begge lattergaranti Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Anbefaling til Asiatiske elegante filmer. Tenker da på hvor hovedpersonene går i dress og hansker osv. "A Bittersweet Life" for.eks. Eller flere av Johnny To's filmer. Bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Asiatiske elegante filmer...hvor hovedpersonene går i dress og hansker Hehe, trenger du klestips, eller? Se, jie, Agitator, og om du skal se virkelig elegante asiater må du ha med deg Sakuran. Forøvrig er det kanskje en ide for deg å snart se alle dine usette filmer. Hadde du ikke gått til innkjøpstopp også? Endret 9. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Asiatiske elegante filmer...hvor hovedpersonene går i dress og hansker Hehe, trenger du klestips, eller? Se, jie, Agitator, og om du skal se virkelig elegante asiater må du ha med deg Sakuran. Forøvrig er det kanskje en ide for deg å snart se alle dine usette filmer. Hadde du ikke gått til innkjøpstopp også? Så lenge jeg har penger, så er det ingen stopp Ser dem forøvrig litt og litt, skulle nok gått litt fortere, men blir alltid slik at jeg finner andre filmer som ser interessante ut. Men takk for tips, skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.imdb.com/title/tt0116996/ ! mars attacks 1996. genial komedie men noen her som hvet om en under sjøisk film? da tenker jeg alt fra kjempe monstre til skater Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg har ledd mer av Borat enn noen annen film jeg har sett. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.imdb.com/title/tt0116996/ ! mars attacks 1996. genial komedie men noen her som hvet om en under sjøisk film? da tenker jeg alt fra kjempe monstre til skater The abyss (ALIENS!) 20 000 leagues under the sea (er mange versjoner av denne, men eg har berre sett disney versjonen frå 50 talet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå