Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er meget interessert i sport generelt, men ikke noe spesielt innenfor film. Er filmene gode sier jeg ikke nei takk om de handler om sport. Ironisk nok har jeg nettopp plassert Blades of Glory i ps3'en. BASEketball vil jeg anbefale. White Men Can't Jump tror jeg handler om sport. Har ikke sett den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er meget interessert i sport generelt, men ikke noe spesielt innenfor film. Er filmene gode sier jeg ikke nei takk om de handler om sport. Hoop Dreams - bedre blir det ikke. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ikke bli opphengt i sportsfilmer. Er ute etter komedier generelt. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ikke bli opphengt i sportsfilmer. Er ute etter komedier generelt. Vet ikke hvem du siktet til, men filmene jeg anbefalte deg er komedier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Ganske sikker på det var til Monty. Den bør være til han i hvert fall Endret 28. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg siktet til alle sammen. Blir stort sett anbefalt sportskomedier. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg fikk inntrykket av at du ville ha sportskomedier. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har nå presisert at jeg er ute etter komedier generelt, og ikke kun sportskomedier. Som sagt er jeg meget sportsinteressert, men ikke når jeg setter meg ned og ser film. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Forklar det bedre nesten gang da. Av komedier vil jeg anbefale alle Apatow-filmene selvfølgelig. The Hangover er veldig morsom, Clerks og Clerks 2. Mye av Kevin Smith. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ser etter seriøse sports-biografier (Raging Bull, The Wrestler). Skal ta en titt på The Set Up og The Hustler. Har denne i bakhodet. Endret 30. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvilke filmer har dere og anbefale av John Woo? Tenker ikke på hollywood filmene hans... Har kun sett A Better Tomorrow fra før, så tror jeg snart må få sett 2'en også. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvis du likte A Better Tomorrow vil sikkert Hard Boiled, Once a Thief og The Killer falle i smak. A better Tomorrow 2 er brukbar, men cheese-nivået begynner å bli litt i overkant -- selv for John Woo. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ser etter seriøse sports-biografier (Raging Bull, The Wrestler). Skal ta en titt på The Set Up og The Hustler. Har denne i bakhodet. Du har sikkert sett Cinderella Man? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Faktisk ikke :-o skal ta en titt. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg husker jeg likte den veldig godt, i tillegg er det jo basert på en sann historie så den er morsom å lese om etterpå på Wikipedia Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis du likte A Better Tomorrow vil sikkert Hard Boiled, Once a Thief og The Killer falle i smak. A better Tomorrow 2 er brukbar, men cheese-nivået begynner å bli litt i overkant -- selv for John Woo. Se om jeg ikke skaffer meg noen av disse da. Tror jeg skal kjøpe Bullet in the Head også. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis du likte A Better Tomorrow vil sikkert Hard Boiled, Once a Thief og The Killer falle i smak. A better Tomorrow 2 er brukbar, men cheese-nivået begynner å bli litt i overkant -- selv for John Woo. Se om jeg ikke skaffer meg noen av disse da. Tror jeg skal kjøpe Bullet in the Head også. Bullet in the Head er fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det får vi se på Filmen er fryktelig dårlig. Men det er tydligvis en del som liker den, siden den har så latterlig høyt snitt på IMDB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå