BadSmile Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Anbefal meg en skikkelig mindfuck-film. Tar i mot alle forslag. Inland Empire, Lost Highway, Primer, Mulholland Dr., Stay Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 The Machinist. Hei, Jeg er på jakt etter filmer ala How High, Pineapple Express og Harold And Kumar Goes (1 og 2). Takker for alle svar! Hasjfilmer, altså? Vel, de røyker hasj i Euro Trip. Er grei den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) The Machinist. Hei, Jeg er på jakt etter filmer ala How High, Pineapple Express og Harold And Kumar Goes (1 og 2). Takker for alle svar! Hasjfilmer, altså? Vel, de røyker hasj i Euro Trip. Er grei den. Nei, de tror de spiser hasjbrownies Endret 24. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Joda, men hasj er hasj, uansett hvordan du bestemmer deg for å få det inn i kroppen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jaja. Men de inntok faktisk ikke hasj da... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Anbefal meg en skikkelig mindfuck-film. Tar i mot alle forslag. Inland Empire, Lost Highway, Primer, Mulholland Dr., Stay Mye Lynch altså. Jeg har sett Mulholland Drive og Blue Velvet av han. Er de andre bedre eller svakere? The Machinist. Hei, Jeg er på jakt etter filmer ala How High, Pineapple Express og Harold And Kumar Goes (1 og 2). Takker for alle svar! Hasjfilmer, altså? Vel, de røyker hasj i Euro Trip. Er grei den. Up in Smoke er vel en hasjfilm. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Sjekk ut denne Lynch-guiden for min vurdering av filmene hans. Endret 24. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Anbefal meg en skikkelig mindfuck-film. Tar i mot alle forslag. Los cronocrímenes Endret 24. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sjekk ut denne Lynch-guiden for min vurdering av filmene hans. Jeg har lest gjennom den nå, og det mest fristende var Twin Peaks. Kanskje litt feil å snakke om det siden dette er filmtråden, men likevel. Er det verdt pengene? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Twin Peaks er så absolutt verdt pengene. Noe av det beste som har blitt vist på TV-skjermen. Mind fuck-tendensene er dog ikke enorme, selv om de forekommer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har tips til en film alla the Illusionist? Elsker stemningen og atmosfæren i filmen. Jeg har sett The Prestige, men jeg syns av en eller annen grunn at den ikke kunne måle seg med The Illusionist. Tror den manglet litt av selve stemningen som fenget meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Muligens The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford mtp atmosfære. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 hvilken filmer av Alfred Hitchock bør jeg starte med og se ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg ville startet med enten Psycho eller North by Northwest. Etter disse kan du se Rope, Rear Window, Notorious og min favoritt Vertigo. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg ville startet med enten Psycho eller North by Northwest. Etter disse kan du se Rope, Rear Window, Notorious og min favoritt Vertigo. Tusen takk Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er Norbit fullstendig katastrofe om det eneste du bryr deg om er å få deg en god latter? Ligger på brilliante 3,7 på imdb. Gi meg også råd om noen andre gode komedier. Trenger noen nye nå i sommer uten internett. Enten sett alt av Apatow eller er klar over filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Om du er sportsfan\sett mange sportsfilmer så vil jeg anbefale Sports Movie a.k.a The Comebacks. Så den igår, og lo opptill flere ganger. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er Norbit fullstendig katastrofe om det eneste du bryr deg om er å få deg en god latter? Ligger på brilliante 3,7 på imdb. Norbit er helt forferdelig. Overhodet ikke morsom, for det meste var den bare masete. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er meget interessert i sport generelt, men ikke noe spesielt innenfor film. Er filmene gode sier jeg ikke nei takk om de handler om sport. Ironisk nok har jeg nettopp plassert Blades of Glory i ps3'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå